וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מסי: פציעת הברך של גריפין השלישי לא חמורה

10.12.2012 / 15:24

בוושינגטון חששו מקרע ברצועות לקוורטרבק, הבדיקות הרגיעו: פגיעה חיצונית. קאטלר על מצב הצוואר: "נראה בקרוב"

ביום רביעי שחלף עצר עולם הספורט את נשימתו כשליאונל מסי מברצלונה נפצע בברכו. מאוחר יותר התברר כי הפציעה אינה חמורה, ומסי זכה אמש לכבוש צמד ולשבור את שיא השערים לשנה קלנדרית, בו החזיק גרד מולר.

ממש באותו זמן התקיים בלנדובר, מרילנד, המשחק בין וושינגטון לבולטימור. ברבע הרביעי נפצע רוברט גריפין השלישי בברכו ופונה בסיוע אנשי הקבוצה לחדר ההלבשה. ברדסקינס כבר ראו את העונה שלהם מתפוגגת, אבל הבדיקות הרגיעו אותם: אין קרע ברצועות, השחקן לא יצטרך לעבור ניתוח.

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. Alex Brandon, AP
רגע מפחיד במרילנד. גריפין השלישי שרוע על הדשא/AP, Alex Brandon

דובר הקבוצה טוני ויילי אישר את המידע ואמר כי אינו בטוח שגריפין יוכל לשחק בשבוע הבא מול קליבלנד. לאחר הניצחון בהארכה 28:31 על בולטימור, לרדסקינס מאזן 6:7 ב-NFC מזרח, והם שומרים על סיכוייהם להעפיל לפלייאוף. אם גריפין לא יפתח, מי שימלא את מקומו הוא קירק קאזינס.

שחקן אחר שמעורר דאגה הוא ג'יי קאטלר משיקגו, שנפצע בצווארו במחצית השנייה במשחק עם מינסוטה, לאחר תיקול של אברסון גריפן ממינסוטה. כרגע, אין תשובות סופיות לגבי מצבו של הקוורטרבק, אבל נראה שהוא יתאושש בקרוב. "נעבור את הימים הקרובים ונראה", אמר, "כרגע זה מאוד נפוח".

בולטימור פיטרה את מתאם ההתקפה קאם קמרון ובמקומו מינתה את מאמן הקוורטרבקים ג'ים קאלדוול, שהגיע בתחילת העונה לאחר שפוטר מאינדיאנפוליס בשלהי העונה שעברה.

שחקן מינסוטה וייקינגס אוורסון גריפן מתקל את ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס. Genevieve Ross, AP
חתיכת מכה. אברסון גריפן משכיב את קאטלר/AP, Genevieve Ross

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully