וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: ברוך דגו עזב את הקבוצה

הקשר הוותיק היה מאוכזב ממעמדו בקבוצה ומיעוט דקות המשחק, ובחר לעזוב. אקס בית"ר ירושלים הרמוני איקנדה הוצע

one

ברוך דגו עזב היום (שני) את עירוני רמת השרון בשל אכזבה מדקות המשחק המעטות להן זכה העונה. הקשר שהצטרף לקבוצה בקיץ שעבר פתח את כל המשחקים האחרונים של רמת השרון מהספסל, והיה מתוסכל מההידרדרות במעמדו.

הרמוני איקנדה, הקשר הניגרי שהצטרף לבית"ר ירושלים במהלך ינואר בעונה שעברה אך עזב לקראת סיום העונה בשל חוסר התאמה, עשוי להצטרף לרמת השרון. הניגרי בן ה-22,שהשתייך בגיל צעיר לקבוצת הפאר האיטלקית מילאן אך מאז לא הצליח למצוא עצמו ברחבי היבשת, צפוי להגיע למספר ימי התרשמות שלאחריהם תתקבל החלטה לגביו.

בשלב זה המצב הכלכלי ברמת השרון לא מאפשר למועדון לצרף שחקנים מעבר למרקו שצ'פנוביץ' שמתאמן עם הקבוצה ויחתום אם ירשים, היו"ר דני לאופר אמר היום: "כרגע אין לנו כסף להחתים שחקנים. אנחנו עובדים על זה ואם נצליח לגייס את מה שאנחנו רוצים, איקנדה יגיע להתרשמות".

ברמת השרון מעוניינים להתחזק לאחר עזיבתם של יורדן מילייב וחריסטיאן קירובסקי במהלך מבצע "עמוד ענן". כאמור, כרגע מתאמן בקבוצה הקשר מרקו שצ'פנוביץ' וגם לגביו אמורה להתקבל החלטה על לסוף השבוע. המונטנגרי בן ה-30 שיחק בשנ תיים האחרונות בהונגריה.

ברמת השרון חוששים מהדרדרות לתחתית אחרי מספר שבועות לא טובים ואמרו: "כרגע אנחנו עדיין מרוחקים מהקו האדום, אבל קבוצות מתחזקות ואנחנו לא נראים טוב. חייבים להתחזק כדי להישאר בליגה, אחרת נצטער על זה".

שחקן עירוני רמת השרון, ברוך דגו. מגד גוזני
זה שיר פרידה. ברוך דגו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully