וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אם לא עכשיו, אימתי?

13.12.2012 / 14:00

סינסינטי תתארח בפילדלפיה לפתיחת המחזור ה-15 (ו', 3:20, ESPN). הבנגאלס חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי לפלייאוף

פילדלפיה (9:4) - סינסינטי (6:7), בין חמישי לשישי, 3:20, ESPN

הבנגאלס ירו לעצמם חזק מאוד ברגל ביום ראשון, כשהפסידו בבית, בשנייה האחרונה, מול דאלאס ולא הצליחו לנצל את ההפסד המפתיע של פיטסבורג, על מנת לחלוף על פני הסטילרס במירוץ לפלייאוף. סינסי במצב לא פשוט בכלל, כשאחרי המשחק בעיר האחווה מצפה לה טיול לפנסילבניה, הפעם לפיטסבורג, במשחק שעשוי לחרוץ גורלות עוד לפני מחזור הסיום, בו יארחו הבנגאלס את בולטימור.

אבל כדי שכל העסק הזה בכלל יתחיל להיות מותח, אנדי דלטון חייב לצאת עם ניצחון מפילדלפיה, דבר שהיה נראה די פשוט לאחרונה, אבל הפך לקצת יותר מסובך בעקבות יום ראשון. ניק פולס, שהחליף באופן סופי את מייקל ויק מאחורי הסנטר של האיגלס, הוא אולי לא כוכב על, אבל הצליח לחלץ סופסוף את אנדי ריד מרצף ההפסדים המבזה, שאיים להגיע לתשעה משחקים רצופים. פולס עשה זאת עם מסירה לאנדזון בשנייה האחרונה, שסידרה לפילי ניצחון חוץ יפה בטמפה ביי.

האיגלס, רגע לפני המהפכה שצפויה להתרחש עם תום העונה, ישמחו לסיים בטעם טוב ואחרי המשחק הזה עוד מחכים להם מפגשים מול וושינגטון בבית והג'איינטס בחוץ, כך שמצב הרוח שלהם בהחלט עשוי להוות פקטור במאבקי הפלייאוף של הקבוצות האחרות.

המפגש האחרון בין שתי הקבוצות התקיים לפני קצת יותר מארבע שנים והיה התיקו האחרון בליגה עד למשחק בין סן פרנסיסקו לסנט לואיס העונה. עוד קודם לכן, סינסי ניצחה שבע פעמים, פילדלפיה שלוש.

התחזית: למרות המומנטום של ניק פולס, סינסי לא יכולה להרשות לעצמה עוד מעידה. בנגאלס

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully