וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה חקירה נגד בני סכנין בחשד לזיוף מסמך

9.12.2012 / 13:00

בילאל דבאח טוען כי הקבוצה זייפה מסמך שמתיר כביכול את חוזהו. עורך דינו: "עבירה פלילית". סכנין: "האשמה לא נכונה"

חברת החקירות ויצמן-יער העבירה להתאחדות לכדורגל דו"ח חקירה בנוגע לחשד לפיו בני סכנין הייתה מעורבת בזיוף מסמך של אחד משחקניה. תחילת הסיפור באימון הבכורה העונה, אז הגיע בילאל דבאח ולטענתו קיבל הודעה כי הוא לא רשאי להגיע יותר אל האימונים. יצויין כי דבאח הוא בנו של עו"ד חסן דבאח שבעונה שעברה שימש תקופה מסויימת כיו"ר המועדון ועזב בטונים צורמים.

לאחר שדבאח לא הורשה להתאמן, ביקש השחקן שחרור אך לטענתו במועדון לא התייחסו אליו ולא נתנו לו את השחרור המיוחל. בסביבת השחקן פנו להתאחדות בתלונה וביקשו לחייב את הקבוצה לשחרר את השחקן אלא שאז הודיעה ההתאחדות כי בידי סכנין מסמך חתום על ידי השחקן, לפיו הוא משוחרר וכי ההסכמים מולו ומול הקבוצה בטלים. השחקן טען כי המסמך מזויף ובהתאחדות פתחו בחקירה. בנוסף לחקירה שנפתחה, השחקן מתכוון לתבוע פיצויים מהקבוצה, שכן הוא לא מצא קבוצה בשל הסחבת ולטענתו גם לא מקבל את המשכורת המגיעה לו.

אשר וייצמן ויצמן ממשרדי וייצמן יער. ניר חורי
החקירה כבר נפתחה. אשר וייצמן/ניר חורי

כמו כן, לאחר החלטות ההתאחדות בנושא מתכוונים במשפחת השחקן להגיש תלונה במשטרה כנגד הנהלת סכנין בנושא. "זוהי עבירה פלילית של זיוף מסמך ובדיית ראיות", האשים היום עו"ד חסן דבאח בשיחה עם וואלה ספורט!. "המסמך מזוייף במאת האחוזים ואנחנו נתבע את המגיע לנו". יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס הגיב: "זה קרה לפני שנכנסתי לתפקיד, אבל בכל מקרה אני חושב שמדובר בהאשמה שאינה נכונה. יש פה גם עניינים אישיים וכנראה שמנסים להיתלות כאן על גדר כדי לפגוע. כל בנאדם יכול לטעון מה שהוא רוצה אבל אני חושב שזה לא נכון".

יצויין כי אבו יונס נחקר בויצמן-יער בנוגע לפרשה. "הם אכן שאלו אותי כמה שאלות ועניתי. מדובר בשחקן צעיר אך לדעתי אלה האשמות שווא". אשר וייצמן ממשרד החקירות: "לאחר שחקרנו את הנושא החלטנו שקיים חשד סביר שמדובר בזיוף מסמך והמלצנו להתאחדות לפנות למר דבאח ולהמליץ לו להגיש תחונה במשטרה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully