וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'וני "פוטבול" מאנזיל זכה בפרס ההייזמן

9.12.2012 / 8:15

הקוורטרבק של טקסס אי אנד אם הפך לפרשמן הראשון בהיסטוריה שגורף את הפרס. הקדים את מאנטי תיאו וקולין קליין

"ג'וני פוטבול", הידוע גם בכינויו הארצי ג'וני מאנזיל, עשה את זה. הקוורטרבק של טקסס אי אנד אם הפך הלילה (בין שבת לראשון), לפרשמן הראשון בתולדות פוטבול המכללות שזוכה בפרס ההייזמן, לשחקן הטוב ביותר של העונה. מאנזיל זכה בפרס על חשבונה של מאנטי תיאו, הליינבקר של נוטרה דאם ושל קולין קליין, הקוורטרבק של קנזס סיטי, שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה.

מאזניל גרף 2,029 נקודות בסך הכל ו-474 בחירות למקום הראשון, כשהוא מקדים את תיאו בלמעלה מ-300 נקודות במאבק על התואר הנכסף. הילד מטקסס, שחגג לפני מספר ימים את יום הולדתו ה-20 בלבד והדהים העונה את עולם המכללות עם מספר שיאי יארדים יוצאי דופן, אמר לאחר הזכייה: "חלמתי על הרגע הזה מאז שהייתי ילד והייתי מוסר לאבא שלי הייל מרי בחצר. הלוואי וכל הקבוצה הייתה יכולה להיות כאן איתי".

ג'וני מאנזיל שחקן טקסס אי אנד אם עם פרס ההייזמן. רויטרס
שלט חוצות שלו יתלה בניו יורק לכבוד הזכייה. ג'וני "פוטבול" והפרס/רויטרס

מאנזיל כאמור, עשה היסטוריה, כשהפך לשחקן הראשון אי פעם שזוכה בפרס כבר בשנתו הראשונה בקולג'. טים טיבו היה שחקן השנה השנייה הראשון שזכה בפרס, ב-2007, בעוד שאדריאן פיטרסון הפסיד בקרב צמוד בהיותו פרשמן למאט לינארט ב-2004.

מאנזיל הוביל את האגיס, בעונתם הראשונה בחטיבת ה-SEC הקשה, למאזן 2:10 והאוניברסיטה הודיעה שתתלה שלט מיוחד עם תמונתו, לכבוד הזכייה, בניו יורק סיטי. הוא מסר ל-3,419 יארד ו-24 טאצ'דאונים ורץ ל-1,181 יארד ו-19 טאצ'דאונים נוספים, מה שהפך אותו לפרשמן הראשון, לשחקן ה-SEC הראשון ולשחקן החמישי בכלל בהיסטוריה שמגיע ל-3,000 יארד באוויר ו-1,000 על הקרקע לפחות בעונה אחת. האגיס יפגשו את אוקלהומה למשחק סיום העונה שלה, בקוטון בול, ברביעי לינואר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully