וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "שימו לב לזיו, הוא אוהב לזייף נפילות ברחבה"

8.12.2012 / 23:25

מאמן בית"ר י-ם מזהיר את שחקניו לקראת המפגש מול מכבי תל אביב (שני, 20:50). קובי מויאל אופיר קריאף צפויים לפתוח

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן במרץ למשחק הצמרת נגד מכבי תל אביב ביום שני הקרוב (20:50, שידור ישיר בערוץ 11). כ-16 אלף איש כבר הבטיחו את מקומם באיצטדיון רמת גן עד עתה ונראה כי לפחות 25 אלף איש יהיו במשחק שמעורר עניין רב. בנוגע להכנסות מהמשחק, בבית"ר סיכמו עם משרד הכרטיסים "בימות" על מכירת ההכנסה משני המשחקים נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב ב-1.5 מיליון ש"ח, עם סעיף יציאה במקרה ויהיה משחק רדיוס.

בעקבות המקרה והעובדה כי בית"ר יכולה לעשות הכנסה גדולה יותר, במועדון רוצים לשמור על היחסים הטובים עם "בימות" שסייעו לבית"ר כל השנים ונראה כי הסיכום בין הצדדים יהיה כי בסכום של מעל 750 אלף ש"ח יחולקו ההכנסות בין הצדדים ובית"ר תגיע להכנסות של מיליון ש"ח מהמשחק.

שחקן בית"ר ירושלים, אבי ריקן. ברני ארדוב
יחגגו גם מול מכבי? שחקני בית"ר חוגגים מול נתניה/ברני ארדוב

במישור המקצועי, המאמן אלי כהן, עושה שינויים רבים באימוני הקבוצה ועדיין אינו סגור על ההרכב שצפוי לפתוח, גם בשל העובדה כי המאמן חושש כי מכבי תל אביב תעלה בהרכב מבוקר עם 3 שחקנים בקישור אחורי ותחכה מאחור. שניים מבין השלושה- קובי מויאל, אופיר קריאף ודומיניק גלאבינה צפויים לפתוח בהרכב כאשר ככל הנראה גלאבינה יהיה זה שיירד לספסל.

המאמן אמר לשחקנים היום: "יש לנו הרבה מה למכור אבל חייבים לשמור על המסגרת שלנו של הנעת כדור ומשחק מהיר. אם נהיה מרוכזים עם החלוצים שלנו הם יתקשו מאוד מול הסגנון שלנו. שימו עין על יואב זיו, הוא אוהב לזייף נפילות ברחבה ותיזהרו מזה".

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בבית"ר הזהירו מהנפילו שלו. יואב זיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully