וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מייקל יאנג עובר לפילדלפיה

8.12.2012 / 22:12

האינפילדר הוותיק של טקסס נוסע מזרחה, הריינג'רס ישלמו מחצית שכרו העונה. דמפסטר דחה הצעות מבוסטון וקנזס סיטי

בשנים האחרונות היה מייקל יאנג, האינפילדר של טקסס, באופן קבוע על בלוק ההעברות של הריינג'רס. בחורף הזה הוא כבר לא יהיה שם, לאחר שהיום מומשה, סופסוף, המשאלה שלו ושל הריינג'רס.

יאנג הועבר לפילדלפיה תמורת המגיש המחליף ג'וש לינדבלום ומגיש מהמיינורס, ליסאלברטו בונייה. הריינג'רס ישלמו לפחות מחצית מ-13 מיליון הדולר שיאנג בן ה-36 ישתכר. את כל 12 העונות שלו במייג'ורס הוא בילה בטקסס, שהפחיתה בעונות האחרונות את זמן המשחק שלו. כעת הוא מקווה להישאר פותח בפיליז בשנים הקרובות.

עוד בליגה: בוסטון, אחת הקבוצות היותר פעילות בשוק הנוכחי, קיוותה להחתים את המגיש ריאן דמפסטר והציעה לו 25 מיליון דולר לשנתיים, אולם השחקן וסוכנו סירבו להצעה. דמפסטר מבקש חוזה לשלוש שנים, אותו הוא מאמין שיקבל ממילווקי או מקבוצתו לשעבר שיקגו קאבס, ממנה הועבר במהלך העונה בטרייד לאטלנטה. קודם לכן הוא סירב ל-26 מיליון דולר לשנתיים מקנזס סיטי.

עוד מהליגה: ריאן לאדוויק, בעונה האחרונה בסינסינטי, חתם ברדס על חוזה של 15 מיליון דולר לשנתיים. אריזונה החתימה את המגיש הפותח ברנדון מקארתי, בעונות האחרונות באוקלנד. ניו יורק יאנקיז נמנעה מבוררות עם האאוטפילדר ברט גארדנר והשאירה אותו בקבוצה עם חוזה של 2.85 מיליון דולר לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully