וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "לא חושב יותר מדי על השער הראשון שלי"

מערכת וואלה! ספורט

7.12.2012 / 18:44

הישראלי מחכה לשער הבכורה ומרוצה מהצלחתה המפתיעה של סוונסי: "יש לנו ביטחון, אבל אנחנו שומרים אותו בתוך הקבוצה"

ספורט 2

איתי שכטר מתחיל למצוא את מקומו בסוונסי אחרי תקופת הסתגלות לא קלה בתחילת העונה, אבל החלוץ הישראלי עדיין מחפש את שער הבכורה שלו במדי הוולשים. שכטר פתח גם במחזור האחרון בו ניצחה סוונסי 0:2 את ארסנל וטיפסה למקום השביעי, והיום (שישי) הוא התייחס בתקשורת הוולשית לבצורת הכיבושים שלו ולפריחה של קבוצתו.

"אני מקווה שהשער הראשון שלי יגיע בהקדם, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי", אמר שכטר, שרשם עד כה שבע הופעות בקבוצה של מיכאל לאודרופ. "הדבר החשוב ביותר הוא הנקודות שהקבוצה משיגה".

שחקן סוונסי איתי שכטר מול שחקן ליברפול דניאל אגר. Stu Forster, GettyImages
לא מדברים על ציפיות בתקשורת. שכטר/GettyImages, Stu Forster

"חיכיתי להזדמנות שלי ואני שמח להשתלב ולעזור לקבוצה להצליח", הוסיף החלוץ הישראלי. "כשהקבוצה צריכה אותי, בין אם זה לעשר דקות, ל-15 דקות או ל-90 דקות, אתן את הכל. כשאנחנו מנצחים אני שמח מאוד, בלי קשר לכמות הדקות שלי. אני באמת נהנה מהתקופה שלי כאן, והקבוצה במומנטום טוב. אני מרוצה מאוד מהיחס של הקהל, האוהדים תמיד צועקים חזק מאוד ודוחפים את הקבוצה קדימה".

לגבי הציפיות החדשות מסוונסי המפתיעה אמר שכטר: "אנחנו לא צריכים לחשוב יותר מדי על המיקום בטבלה, חשוב יותר שנמשיך לעבוד קשה. אחרי 30 או 31 משחקים נוכל לדבר על המקום בו נוכל לסיים. יש לנו ביטחון, אבל אנחנו שומרים אותו בתוך הקבוצה ולא מדברים על עד כמה גבוה אנחנו מסוגלים לטפס בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully