וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן עבר בליגת העל בכדורגל נאשם שסרסר באשתו

גלעד גרוסמן

7.12.2012 / 14:10

עלי פי כתב האישום, השחקן שנמצא בשנות ה-30 לחייו נקלע לחובות בעקבות הימורים, והשתמש באשתו על מנת לכסותם

כרטיס אדום: שחקן עבר בליגת העל, ששיחק במספר קבוצות צמרת, ואף רשם מספר הופעות בנבחרת הצעירה, מצא את עצמו בתקופה האחרונה על ספסל הנאשמים, לאחר שלטענת הפרקליטות סרסר באשתו לאחר שנקלע לחובות הימורים כבדים. השניים אף העסיקו אישה נוספת בזנות וכן "סיפקו שירותי מין בצוותא".

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין איתי פרוסט מפרקליטות מחוז תל אביב, נגד השחקן, בשנות ה-30 לחייו, הוא נקלע לחובות בשל התמכרותו להימורים. כתוצאה מכך החלה אשתו לעסוק בזנות. הדבר נודע לשחקן בתחילת שנת 2006, והוא החליט לחיות על חשבון עיסוקה החדש של אשתו. השניים פרסמו מודעה המציעה שירותי מין, ומספר פעמים שכרו חדרי מלון באזור המרכז, שם קיימה האישה יחסי מין עם לקוחות תמורת 600 שקל.

בהמשך, נטען בכתב האישום, שכרו השניים מספר דירות בתל אביב, בהן סיפקה האישה שירותי מין תמורת סכום שנע בין 500 ל-2000 שקל. השניים, הנאשמים בהחזקת מקום לשם זנות ובסרסרות, אף העסיקו אישה נוספת כיצאנית. האישה עסקה בזנות לכל הפחות עד מאי 2010, כלומר תקופה של למעלה מארבע שנים, ולפי כתב האישום, בחלק מהתקופה "עסקו הנאשמים במתן שירותי מין שונים בצוותא" תמורת 800 שקל שגבו מכל לקוח.

בנוסף, האישה נאשמת בגניבה, לאחר שבשלושה מקרים גנבה סכום כולל של כ4500 שקל מלקוחותיה, בזמן שהם התקלחו. לאחר שהוגשו מספר תלונות על גניבה, הגיע שוטר לדירה והתעניין בקיום יחסי מין עם האישה תמורת תשלום, ולאחר שנאמר לו המחיר השניים נעצרו. פרקליטו של השחקן, עו"ד עמית פרנטי סניגוריה ציבורית אמר בתגובה: "מדובר בכתב אישום שמעורר סוגיות משפטיות לא פשוטות. נכון לעכשיו תלויה ועומדת בבית המשפט בקשה של ההגנה לבטל את כתב האישום ובית המשפט טרם נתן החלטה בבקשה".

לדבריו, השחקן לא ניצל את אשתו בשום צורה והכל נעשה בהסכמה. הוא הוסיף כי בניגוד לנטען בכתב האישום, השחקן לא הרוויח בשום אופן מהכספים שגבתה האישה השניה שעבדה בזנות בדירות השונות. פרקליטה של האישה, עו"ד בנצי קבלר, אמר כי ההגנה הגישה לבית המשפט טענות מקדמיות, ועד שאלה יתבררו הוא אינו מעוניין להגיב.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully