וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עימות בין עומר פרץ לקובי דג'אני

7.12.2012 / 11:22

לא שקט בעיר היהלומים: שני השחקנים הלמו זה בזה. האוהדים ערכו פגישה לילית עם דג’אני וסבע והתלוננו על חוסר מחויבות

אוהדי מכבי נתניה ערכו הלילה (בין חמישי לשישי) פגישה עם צמד שחקני הקבוצה, אחמד סבע וקובי דג'אני. הצדדים סיכמו כי מבחינתם הם יוצאים לדרך חדשה, ומשאירים את משקעי העונה מאחוריהם. בפגישה, שערכה זמן רב וכללה עשרה אוהדים ואת שני השחקנים, הטיחו האוהדים בפני דג'אני וסבע כי להרגשתם השניים לא מחוייבים לקבוצה ואף אמרו שזה נראה כי הם עושים בכוונה.

קפטן מכבי נתניה אחמד סבע לצד המאמן טל בנין. ברני ארדוב
"אין לנו שום בעיה עם טל בנין". סבע ובנין/ברני ארדוב

כמו כן, דרשו האוהדים מדג'אני לדעת האם השמועות על כך שהצעה ממכבי חיפה ובקשה לשדרוג שלא התקבלה על ידי ההנהלה היא חלק מרכזי לירידה ביכולתו. דג'אני טען בפני האוהדים כי מעולם לא ביקש לעזוב את נתניה וכי לא קיבל הצעה ממכבי חיפה. עוד הבטיח הקשר כי הוא מחויב לקבוצה ב-100 אחוזים והסביר לאוהדים כי במרבית העונה הוא עלה לשחק פצוע.

אותם אוהדים אמרו לסבע כי התחושה שלהם היא שדברים שלא קשורים לכדורגל גורמים לו לירידה ביכולתו. החלוץ אמר לאוהדים כי הוא מתעסק מהיום רק בעצמו ובהצלחת הקבוצה והשניים הבטיחו שיעשו הכל על מנת להוכיח לאוהדים כמה הם מחויבים לנתניה. דג'אני וסבע הביעו בפני האוהדים מורת רוח על הדלפות שנעשות מתוך שחקנים בקבוצה ואף אמרו כי המצב שנוצר, בו גם אוהדים יצאו נגד המאמן והשחקנים, הפריע להם מאוד.

בשיחה עלתה גם סוגיית היחסים עם המאמן טל בנין, כשלטענת שני השחקנים אין להם בעיה עם המאמן והם מכבדים אותו, אך אוהדים שנכחו בפגישה אמרו לוואלה! ספורט: "ברור לנו שהם הסתדרו יותר עם ראובן עטר, אבל אנחנו מאמינים להם שהבעיה היא לא היחסים עם טל בנין. היחסים הם לא כפי שמנסים לצייר ואלה שטויות". בתום השיחה, ולאחר שדג'אני וסבע עזבו את המקום, החליטו האוהדים ליזום שיחה דומה בעתיד הקרוב גם עם המאמן טל בנין, וזאת כדי לטהר את האווירה בין הקהל למועדון.

אמנם בלילה הוא התחייב לגלות מחויבות, אבל באימון שישי בצהריים, קובי דג'אני כבר עבר לפסים אחרים. קשר מכבי נתניה התעמת פיזית עם חלוץ הקבוצה עומר פרץ. העימות בין השניים החל לאחר שדג'אני תיקל בחריפות את פרץ וזה לא נשאר חייב, התרומם ומיד הגיב במכה משלו. מהר מאוד התלהטו הרוחות והשניים החליפו דחיפות, עד ששאר שחקני הקבוצה הפרידו ביניהם. "חבל שזה קורה יום לפני משחק חשוב", אמר אחד השחקנים בנתניה, "לא ברור למה, אבל זו כבר פעם שלישית העונה שקובי מתקל בצורה חריפה שחקן באימונים. אנחנו חייבים כל השחקנים לשבת יחד, לפרוק הכל ולטהר את האווירה בינינו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי נתניה, קובי דג'אני, עומר פרץ. שלומי גבאי
אלימות באימון. פרץ ודג'אני/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully