וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "היה קמפיין מכובד, צברנו המון ניסיון"

תהל אלון

7.12.2012 / 9:39

אחרי ההפסד לליון, בקרית שמונה התפנו לסכם את העונה האירופית: "חשבו שנכשל ונסיים משחקים בהפסדים מוחצים"

האלופה עירוני קרית שמונה חתמה אמש (חמישי) את הקמפיין האירופי הארוך שלה, עם הפסד חוץ 2:0 בסטאד דה ז'רלאן לליון הצרפתית. למרות התוצאה, שהותירה את קרית שמונה במקום האחרון בבית עם שתי נקודות בלבד, בקבוצה יצאו מעודדים מהיכולת הלא רעה שהפגינו במשחק החוץ הקשה ומהזדמנויות הרבות אליהן הגיעו.

בקרית שמונה אמרו כי היכולת במשחק מציגה את מגמת השיפור, שהחלה כבר לפני שבועיים בניצחון הליגה מול בני יהודה. בצוות המקצועי החמיאו לחלוץ שמעון אבוחצירא, שהציג משחק מצוין וייצר התקפות בזכות היכולת האישית שלו. בקבוצה הסבירו כי החמצות הן חלק מהמשחק וכי הם מאמינים שאם ימשיכו ביכולת הזו, גם בליגה בהחלט יש מקום להתקדמות וטיפוס למעלה.

שחקן עירוני קרית שמונה, שמעון אבוחצירא, נעצר על ידי שוער ליון, אנתוני לופס. רויטרס
זכה למחמאות למרות ההחמצות. אבוחצירא/רויטרס

במועדון הצפוני החלו לערוך סיכומים של הקמפיין האירופי, בו השיגו כאמור צמד נקודות. למרות העובדה שסיימו אחרונים בבית, בקרית שמונה לא התרגשו, בעיקר בשל ההגרלה הקשה והעובדה שעבורם זו הייתה שנה ראשונה של משחקים רבים במפעלים הבכירים של הכדורגל האירופי. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהחוויה שעברו ומצבירת הניסיון.

הקפטן אדריאן רוצ'ט, סיכם: "אני חושב שבסך הכל היה קמפיין מכובד. צריך לזכור שקרית שמונה העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי שזכתה באליפות הראשונה שלה ושיחקה מול קבוצות באמת גדולות. אין ספק שצברנו ניסיון ולמדנו המון". רוצ'ט התייחס ליכולת מול ליון: "היה מדהים לשחק באווירה כזאת ובאצטדיון כזה. אומנם הפסדנו, אך בהחלט לא נפלנו מליון".

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה. רויטרס
נהנה מהחוויה וצבירת הניסיון. רוצ'ט/רויטרס

שחקן נוסף בקבוצה תיאר גם הוא את הקמפיין: "לפני שהתחלנו את הבית בליגה האירופית, אף אחד לא נתן לנו בכלל סיכוי לקחת אפילו נקודה. כשראו את ההגרלה, כולם חשבו שנכשל ונסיים את המשחקים בהפסדים מוחצים, אבל כמו תמיד האמנו בעצמנו ובפועל הצלחנו להשיג שתי נקודות מול קבוצות שבכל שנה משחקות במפעל הזה ונחשבות למצוינות. בהתחשב בכך שזו השנה הראשונה שלנו באירופה, אין ספק שהצלחנו להציג יכולת לא רעה בכלל ועמדנו שווים מול כולם, זו הייתה חוויה בלתי נשכחת וייצגנו את המדינה בכבוד. עכשיו יש לנו זמן לשים את הדגש רק בליגה ולהתרכז במשחקים שמצפים לנו שם".

היום שבו שחקני הקבוצה לישראל וכבר מחר הם יחלו בהכנות לקראת משחק הליגה מול בני סכנין, שייערך באצטדיון דוחא ביום שני הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully