וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - באר שבע: "אפשר לנצח כשלא משחקים טוב"

אלישע לוי ערך אסיפה לשחקני ההגנה (ש', 18:00). אוסיאקו ייעדר, זינו או נג'ובו יפתחו. קורצקי וטבק ישמרו על ההרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* החדשות הרעות מבחינת באר שבע הן שהיא מעולם (כלומר, בעונה שעברה) לא ניצחה את רמת השרון. החדשות הטובות מבחינתה הן, שבשני משחקי החוץ מול רמת השרון, היא הצליחה לסיים בתיקו.

* רמת השרון תחפש ניצחון ראשון תחת השופט איתן תבריזי (תיקו והפסד עד כה). באר שבע מעולם לא סיימה בתיקו בחוץ אצל תבריזי (חמישה ניצחונות, שבעה הפסדים), אבל באופן כללי ניצחה רק ב-11 מ-22 המשחקים בהם שפט אותה (עוד שלוש תוצאות תיקו ושמונה הפסדים).

* רמת השרון תחגוג במשחק 50 הופעות בליגה הראשונה. המאזן: 15 ניצחונות, 16 תיקו ו-18 הפסדים. שערים: 63:53. אחוז הצלחה: 41.5.

* הקבוצה היחידה בליגה הראשונה בה אימן בני טבק עד שהגיע לרמת השרון הייתה באר שבע, בעונת 1997/98. הוא החזיק על הקווים של וסרמיל שבעה משחקים בלבד (ניצחון, שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים), הובס 7:2 מול בית"ר ירושלים בטדי ואחרי ההפסד הביתי 5-4 להפועל חיפה, עזב את המועדון. זה המפגש הראשון בליגה הראשונה בין טבק לבאר שבע מאז.

* בעונה שעברה, עם מכבי חיפה, אלישע לוי פגש את רמת השרון פעמיים. הוא ניצח 0:5 בבית וסיים בתיקו 0:0 בחוץ.

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן עירוני רמת השרון, בני טבק. מגד גוזני
מפגש מעניין מול האקסית. טבק/מגד גוזני

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

אחרי הניצחון על בני יהודה אלישע לוי החליט לא לערוך שינוי בהרכב המנצח שלו. אתמול, למרות הניצחון על הפועל רמת גן, הוא עשוי לערוך שינוי אחד או שניים בהרכב, כששינוי אחד כפוי ייערך בכל מקרה. פטריק אוסיאקו שלא הצליח להתאמן אתמול ייעדר בוודאות מהמפגש, כשהיום תורגלו לוטם זינו וויליאם נג'ובו לסירוגין בהרכב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נג'ובו מועמד לעזוב בינואר. אם נג'ובו יפתח, זאת תהיה בכל מקרה הזדמנות אחרונה עבורו להוכיח שמקומו בהרכב. יש לציין כי בתרגול הראשוני באימון זינו הוא זה שתורגל.

לפי התרגול הטקטי במהלך השבוע נראה היה שדיא סבע יקבל את המושכות בחלק הקדמי במקום ניקולס פלצ'וק. היום פלצ'וק תורגל לסירוגין ונראה כי המאמן מתלבט לגביו. אביתר אילוז שחזר לסגל במשחק האחרון יישב שוב על הספסל.

אלישע לוי שוב ערך אסיפה סגורה לשחקני ההגנה, בה נתן דגשים טקטיים מהמשחק האחרון. לשחקנים הוא אמר: "אפשר לנצח גם כשלא משחקים טוב ולהעריך את זה. גם אם לא הולך כמו שרוצים, זה לא משנה, עדיין צריך לנצח. העובדה שבסוף הניצחון מגיע מעידה על חוסן". אתמול הודיע המועדון רשמית כי שחקן ההגנה איציק וקנין, שלא מצא את מקומו בסגל, סיכם על עזיבתו. בשלב זה, נראה כי וקנין יירד לליגה הלאומית.

בנושא אחר: המשחק במסגרת גביע הטוטו בקרית שמונה נקבע ליום רביעי בקרוב, בשעה 19:40. המשחק הדחוי במסגרת גביע הטוטו (נדחה בשל משחקה של קריית שמונה באירופה) ייערך ביום רביעי הבא (18 בדצמבר) בשעה 19:00, בווסרמיל.

עירוני רמת השרון:

בעירוני רמת השרון רוצים לחזור מחר למסלול הניצחונות במשחק הבית נגד הפועל באר שבע לאחר שני הפסדים רצופים. הקשר המונטנגרי, מרקו ספאנוביץ'. הקשר בן ה-30 הגיע להתרשמות. הקשר שיחק בליגה ההונגרית בעונה שעברה. במידה וירשים הוא יוחתם על חשבונם של אחד משני הזרים שעזבו, יורדן מילייב וחריסטיאן קירובסקי.

הצוות המקצועי אינו מתכנן שינויים בהרכב הקבוצה ועל אף שני ההפסדים הרצופים צפוי לפתוח עם ההרכב שרץ בשבועות האחרונות. שחקן בקבוצה לקראת המשחק: "זה אולי הדבר הכי חשוב, מנצחים או מפסידים המאמן נותן גב להרכב שרץ וזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. נדע לצאת מהמצב הזה ולהישאר בחצי העליון של הטבלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דיא סבע שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. קובי אליהו
יפתח בחלק הקדמי. סבע/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס

בקבוצה כבר היו בטוחים שהקשר הברזילאי קנה כרטיס לכיוון אחד בזמן מבצע 'עמוד ענן'. חזרתו מפורטוגל רק הוכיחה כמה באר שבע מתגלה במערומיה, כאשר היריבה משתלטת על מרכז השדה וכמה היא זקוקה לתחליף ראוי לסוארס, אולי כבר העונה, מתוך שאיפה לקבל בעונה הבאה מרכז שדה יציב. המבחן של סוארס הוא הבגרות שהוא מסוגל לגלות מעכשיו ועד תום החוזה שלו. מה יקרה אחר כך? זה כבר סיפור אחר.

רמת השרון: אדריאן פרננדס

בעירוני רמת השרון יודעים שהם יצטרכו אותו בכושר הטוב ביותר שלו על מנת להכריע משחקים. כשאדריאן פרננדס לא טוב, עירוני רמת השרון לא מנצחת.

אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
ברמת השרון חייבים אותו בשיאו. פרננדס/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, לוטם זינו (וויליאם נג'ובו), אבירם ברוכיאן, דיא סבע (ניקולס פלצ'וק), תומר סוויסה, דובב גבאי.

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, עשהאל בן שבת, אור אוסטווינד, אסי בלדוט, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully