וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: איזי ריידר

7.12.2012 / 8:29

דנבר לא התקשתה לצבור ניצחון שמיני רצוף, 13:26 בחור השחור של אוקלנד והיא נראית מוכנה לקרב מול בולטימור

אוקלנד (10:3) - דנבר (3:10) 26:13

והטיול נמשך. הברונקוס קצרו הלילה (בין חמישי לשישי) את ניצחונם השמיני ברציפות ולמרות שהם משחקים באחד הבתים העלובים בליגה ופגשו מולם יריבה מפורקת, שמצידה הפסידה בפעם השישית ברצף, חייבים להחמיא לחבורה ממייל היי סיטי, שבהנהגתו של פייטון מאנינג הבלתי נגמר, ידעה לבוא לחור השחור, לשלוט במשחק מהרגע הראשון ולצאת עם אפס תקלות.

דנבר עלתה מהר מאוד על הלוח, כאשר כבר בדרייב הראשון שלה, אחרי ארבע וחצי דקות, פייטון מצא את ג'ואל דריסן לשישה יארד וטאצ'דאון. בהמשך, מאט פרייטר הוסיף צמד בעיטות שדה מוצלחות, אבל אוקלנד עוד שמרה על תקווה, עם מסירה של קרסון פאלמר לדארן מקפאדן, שצימקה ל-13:7 לאורחים במחצית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך לשייט. מאנינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבע השלישי גמר את המשחק, כשפרייטר צולף עוד צמד ונושון מורנו מגיח ליארד בודד, מה שהעלה את הברונקוס לפלוס 19 נקודות. בגארבג', פאלמר התחבר ל-56 יארד עם דריוס הייוורד ביי, אבל ההמרה כשלה והמשחק נגמר ללא מתח מיוחד.

310 יארד ב-26 מ-36, טאצ'דאון ואיבוד היה ההספק של פייטון מאנינג. 88 יארדים הלכו לידיים של אריק דקר, 83 נוספים לדמאריוס תומאס. מורנו סיפק 119 מעולים על הקרקע ואילו צ'אמפ ביילי חטף את הכדור ה-52 בקריירה שלו. פאלמר סיים עם 273 יארד ב-19 מ-30, צמד ואיבוד. מקפאדן הסתפק ב-52 יארד על הקרקע, רוד סטריטר תפס ל-100 יארד ואילו הייוורד ביי ל-82.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully