וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: עימות פיזי בין חבר הנהלה למעסה, שיפוטר

5.12.2012 / 14:44

המעסה אוסאמה גנאים: "אני מפוטר? אז תכתבו שאוסאמה אומר שזה על הזין שלו". היו"ר אבו יונס: "לא נרד לרמה שלו"

one

אימון סכנין היום (רביעי) היה סוער, ובשיאו עימות בין מעסה הקבוצה אוסאמה גנאים לחבר ההנהלה וואליד גאליה. במהלך האימון שמעו שחקנים הקבוצה צעקות מחדר ההלבשה, וכשהבינו שמדובר בקטטה הם מיהרו להפריד בין השניים. ככל הנראה, העימות פרץ לאור העובדה שבהנהלה מינו מעסה אחר במקומו של גנאים. "לא ברור מה היה ביניהם", אמר אחד השחקנים, "אבל הגענו לחדר ההלבשה, ראינו שהם רבים ומיד הפרדנו".

שחקן בני סכנין עלא אבו סלאח. מגד גוזני
בסכנין מקווים שיחזור לכשירות. עלאא אבו סלאח/מגד גוזני

בשני הצדדים שוקלים להגיד תלונות הדדיות בעקבות המקרה. בהנהלה זועמים על התקרית והיום ב-19:00 תתקיים ישיבת חירום בנושא, כשבסיומה צפוי גנאים לקבל מכתב פיטורים ולסיים את עבודתו במועדון. גורמים במועדון אמרו כי מכתב הפיטורים צפוי להלהיט יותר את האווירה, וגנאים אף עשוי לתבוע את המועדון וכן להגיש תלונה. יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, אמר לוואלה! ספורט: "אני לא חושב שהוא (גנאים) יכול להגיש תלונה, שכן הוא החל בתגרה. נתכנס היום ונוציא לו בצורה מסודרת מכתב פיטורים".

המעסה אוסאמה גנאים: "ההנהלה אומרת שאני מפוטר? אז תכתבו שאוסאמה גנאים אומר שזה על הזין שלו, מהגדול עד הקטן". תגובת אבו יונס: "לא מכבודי להגיב על דברים כאלה. לא נרד לרמה של האיש".

דובר סכנין מונדר חלאיילה: "עקב שיבושים בפונקציית הפיזיותרפיה במועדון בימים האחרונים, נתלווה הבוקר לפיזיותרפיסט מתנדב, וזאת כפיתרון זמני. הערב תתכנס ההנהלה ותדון באירוע שקרה בחדר הפיזיותרפיה במתחם האימונים".

בצד המקצועי, עלאא אבו סלאח חזר להתאמן ובקבוצה קיימת אופטימיות לגבי הסיכויים שיהיה כשיר למשחק מול עירוני קרית שמונה ביום שני. במחזור האחרון הובסה הקבוצה בבלומפילד, 4:0 על ידי מכבי תל אביב, ובקבוצה מקווים שהבלם יעזור בייצוב ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully