וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כהן: "איזו ירושלים נראה? מקווה שאת המלוכדת"

4.12.2012 / 21:33

עוזר מאמן הפועל ירושלים מתכונן למשחק הקריטי מול פרינאיי, בו חייבת קבוצתו לנצח ב-13 הפרש ומעלה (ד', 19:00, 5+)

ג'ייקוב פולן שחקן הפועל ירושלים עם רביב לימונד. ברני ארדוב
ימשיכו את המומנטום מיום ראשון? פולן ולימונד/ברני ארדוב

כשהיא עם גבה אל הקיר, תארח הפועל ירושלים את פרינאיי הליטאית במסגרת היורוקאפ. לקבוצה של שרון דרוקר עוד נותר סיכוי להעפיל לשלב הבא באירופה, אולם היא תהיה חייבת לנצח ב-13 הפרש ומעלה, ולקוות כי נימבורק תנצח את בודיוולניק קייב. הירושלמים יחסרו את אורי קוקיה, הסובל מקרע חלקי ברצועה הצולבת וייעדר כחודש וחצי מהמגרשים. עוזר המאמן, דרור כהן, אמר לקראת המשחק: "החשיבות של המשחק ידועה וכל השחקנים מודעים לכך גם. יש לנו עוד הזדמנות אבל זה לא תלוי רק בנו. ננסה לעשות את מה שאנחנו צריכים ולנצח".

כזכור, במשחק הקודם ניצחו הליטאים 72:85, ואין כל ספק כי גם הפעם המשימה של ירושלים לא הולכת להיות קלה. "קודם כל כל נצטרך לנצח ועל ההפרש נחשוב אם וכאשר", אמר כהן. "שיחקנו מול פרינאיי לפני שלושה שבועות וההפסד תמיד יושב בראש, אבל כמו שאני מכיר את השחקנים שלנו. יש להם אגו והם ירצו להוכיח. הם לא ירצו להפסיד פעמיים לאותה קבוצה. הניצחון ביום ראשון נתן לנו הרבה מבחינה מנטלית ונקווה שנביא את הביטחון הזה גם למחר".

על היריבה הוסיף כהן: "זו קבוצה אירופאית טיפוסית, עם המון תנועה ללא כדור, יש להם גודל והם משחקים בצורה אתלטית ואגרסיבית. הם גם קולעים טוב מבחוץ". על חוסר היציבות של ירושלים הוסיף עוזר המאמן: "איזה ירושלים נראה מחר? מקווה את הקבוצה שראינו ביום ראשון- המלוכדת, המאוחדת עם ההתלהבות והאגרסיבית. זה מה שאנו מצפים מהשחקנים". בקבוצה הודיעו לקראת המשחק כי בעלי מנוי יוכלו לרכוש כרטיס נוסף למשחק בחצי מחיר, כשגם אוהדים שירכשו כרטיס רגיל, יוכלו לרכוש את השני בחצי מחיר.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים בכדורסל עם דרור כהן. מגד גוזני
קודם לנצח, אחר כך לחשוב על ההפרש. כהן ודרוקר/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • דרור כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully