וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא מוותרת על סטיבן כהן

הקשר היה בדרך לרמת גן, אך בבית"ר הבהירו לו שהם מעוניינים בו ויציעו לו חוזה. ארבעה נעצרו בחשד להכאת אוהד חיפה

one

בבית"ר ירושלים הבינו בימים האחרונים כי סטיבן כהן, שמתאמן עם הקבוצה בחודש האחרון אך לא יכול לחתום עקב הבעיות הכלכליות בקבוצה, אינו מתכוון להמתין עד לחודש ינואר וקרוב מאוד לחתום בהפועל רמת גן. כתוצאה מכך, לקח היום המאמן אלי כהן את השחקן לשיחה ואמר לו כי הוא מעוניין בו מאוד והמועדון יעשה הכל כדי להחתים אותו.

סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים לפני עמירן שקלים שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
למאמן הבא שלו כנראה יקראו אלי כהן. סטיבן כהן/ברני ארדוב

כזכור, כהן עזב את בית"ר בסוף העונה שעברה לטובת בוורן הבלגית אך חזר לארץ לאחר חודש, ולבית"ר לא היתה היכולת הכלכלית לצרפו. בחודש האחרון מתאמן כהן עם בית"ר כאשר השריף משוכנע כי יוכל להשתמש בו באופן מיידי ויחד איתו לשדרג את הקבוצה. המצב הכלכלי של בית"ר שהשתפר בעקבות ההכנסות מכרטיסים צפוי לאפשר לה לצרף שחקן חיזוק או שניים, ובית"ר תציע לקשר חוזה עד לתום העונה, כבר בימים הקרובים.

למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב נמכרו כבר כ-6,000 כרטיסים, ויחד עם מנויים הבטיחו מקומם באיצטדיון כ-9,000 איש. לאוהדי בית"ר שיישבו בשערים 4-1 הוצאו כ-8,000 כרטיסים, ולאחר שיאזלו תוצא כמות נוספת של כרטיסים לשערים 10-8. בבית"ר מעריכים כי לפחות 25 אלף איש יהיו במגרש, שיניבו הכנסה של כ-1.5 מיליון שקל.

בבית"ר עדיין ממתינים להתפתחות מכיוונו של אלי טביב, אך בניגוד לשנים קודמות פחות חוששים מקריסה אם לא יגיע בעל בית. גורם בדירקטוריון אמר: "הדבר הכי טוב יהיה שטביב יגיע, אבל אם זה לא יקרה ולא יבוא מישהו אחר, הדירקטוריון יכול רק ללכת ולהתקדם ולהעמיד את הקבוצה על הרגליים בסיוע של כל הגורמים מסביב, כולל האוהדים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
"הדבר הכי טוב יהיה שטביב יגיע, אבל אם זה לא יקרה ולא יבוא מישהו אחר, הדירקטוריון יכול רק ללכת ולהתקדם ולהעמיד את הקבוצה על הרגליים". אלי טביב/קובי אליהו

ובזווית ספורטיבית פחות, הודיעה המשטרה היום כי היא עצרה ארבעה אוהדים, חברי ארגון לה פמיליה, בחשד להכאת אוהד מכבי חיפה במשחק בטדי. לאחר תחקור ראשוני, שוחררו שניים מהם, בעוד מעצרם של השניים הנוספים הוארך ביום וחצי. מהמשטרה נמסר כי יש בידיהם מידע שיכול להוביל למעצר של התוקפים. "האנשים שנעצרו הם הורים לילדים ולא קשורים לזה", אמרו בלה פמיליה. "תמיד כשלמשטרה אין קצה חוט הם עוצרים כמה אנשים כדי לנסות להלחיץ אותם. האנשים האלה הם לא קשורים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully