וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל הביסה 0:3 את וויגאן

מערכת וואלה! ספורט

3.12.2012 / 23:55

פיגרואה הורחק כבר אחרי 12 דקות והמגפאייז חגגו. דמבה בה כבש צמד (13, 21), גאל ביגירימאנה השלים בשער גדול (71)

ספורט 2

המחזור ה-15 בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו, עם ניצחון גדול של ניוקאסל, 0:3 על וויגאן באצטדיונה סנט ג'יימס פארק. לפני המשחק, המגפאייז והלאטיקס היו צמודות בטבלה, כשהמארחים במקום ה-14 והאורחים מקום אחד מאחוריהם. גם לאחר המשחק נותרה ניוקאסל במקומה, כשהיא צמודה כעת לפולהאם. וויגאן לעומת זאת, צנחה מקום אחד ואיפשרה לאסטון וילה לעקוף אותה בזכות הפרש שערים.

דמבה בה פאפיס סיסה שחקני ניוקאסל. AP
סוף סוף ערב שמח בסנט ג'יימסס פארק. דמבה בה/AP

רגע המחלוקת הגדול של המשחק, שלמעשה השפיע על כל ההמשך, הגיע כבר אחרי 12 דקות. פאפיס סיסה פרץ לרחבה ונתקל במיינור פיגרואה. השופט מייק ג'ונס החליט שזו הייתה עבירה ואף הגדיל לעשות והראה את האדום הישיר לפיגרואה, שהיה אחרון בדרכו של סיסה לשער. את הפנדל שלח דמבה בה לפינה השמאלית, אליה זינק ללא הצלחה עלי אל חבסי.

בדקה ה-21 זה כבר היה 0:2, כשדוידה סאנטון ירה פצצה מחוץ לרחבה, אל חבסי הדף בקושי רב ובה השלים צמד מקרוב. המחליף גאל ביגירימאנה היה חתום על השלישי והיפה במשחק, כשהשתלט בדקה ה-71 על הכדור מחוץ לרחבה, העביר לשמאל ומצא את החיבורים הרחוקים בשער נהדר כדי להבטיח לניוקאסל ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים עקרים. עבור וויגאן מדובר בהפסד רביעי בחמישה משחקי הליגה האחרונים.

* בליגה הספרדית, הצליחה ויאדוליד לנצח 1:2 את סביליה בחוץ. הקבוצה של מירוסלב דג'וקוביץ' כבשה שני שערים מוקדמים, כשפטריק אברט הגרמני (2) ואוסקר גונסאלס (12) הרשיתו. מאנושו מוויאדוליד כבש שער עצמי בדקה ה-60, אבל לשמחתו הקבוצה שלו הצליחה לשמור על היתרון, כנראה שגם בזכות שגארי מדל מסביליה ספג צהוב שני בדקה ה-63. ויאדוליד עלתה למקום השביעי עם 21 נקודות, בעוד סביליה במקום ה-11 עם 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully