וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "היינו צריכים להפסיד לנתניה 6:4"

3.12.2012 / 16:00

מאמן בית"ר ירושלים הבהיר לשחקניו שהוא לא היה מרוצה מיכולתם בשבת. אנשי גאידמק פסימים לגבי עסקה עם טביב

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן היום (שני) לאחר יום חופש ולקראת המשחק הגדול בו "תארחח" את מכבי תל אביב באצטדיון רמת גן בעוד שבוע בדיוק. מאמן הקבוצה אלי כהן התייחס באסיפה לניצחון הדרמטי על מכבי נתניה בשבת האחרונה, 2:3, שהושג משער של אבי ריקן בשניות האחרונות של תוספת הזמן: "זה ניצחון של אופי, אבל אסור לשכוח את הדברים הלא טובים. הייתה הפקרות באמצע במהלך המחצית הראשונה והם הגיעו למצבים קורצים בקלות. לפי כמות המצבים, היינו צריכים להפסיד 6:4".

כהן הוסיף ואמר לשחקניו: "קריאף הלך לאגפים וחבל, הם שיחקו בקישור מעובה ומול סגנון כזה צריך להתגבר על הנטייה ללכת לאגף ולצופף לאמצע. נגד מכבי תל אביב יהיה משחק מול קבוצה בשיטה דומה לשלנו ויהיה לנו יותר קל להתמודד, אבל אם לא נהיה מרוכזים וממושמעים, עם ההתקפה שלהם נשלם הרבה יותר מאשר בנתניה".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם אבי ריקן. ברני ארדוב
ההכנות למכבי תל אביב החלו בבית"ר. כהן וריקן/ברני ארדוב

בבית"ר מצפים ל-30 אלף איש במשחק מול הצהובים מתל אביב, מה שיניב הכנסות של כ-1.5 מיליון שקלים. למעשה, לאחר המשחק הזה ובזכותו, תגיע בית"ר לרף ההכנסות השנתי שהציבה לה בקרת התקציבים, כחמישה מיליון שקלים. היות והקבוצה כיסתה את הסכום בתוך סיבוב אחד בלבד, יישב היו"ר איציק קורנפיין עם אנשי הבקרה לאחר המשחק, במטרה לזכות לצפי הכנסות גבוה יותר, שיתקזז עם הגירעון הצפוי בעמודת הספונסרים, זאת בניסיון ליצור מצב בו תוכל הקבוצה מהבירה להתחזק בחלוץ בינואר, על פי בקשתו של המאמן כהן.

בנוגע לאלי טביב, הבשורות פחות טובות ובין הצדדים אין התקדמות בימים האחרונים ומצד מקורביו של ארקדי גאידמק נשמעת פסימיות בנוגע לסגירת העיסקה. עורך הדין ישראל שלו ביקש הבהרות מעורכי דינו של טביב, אך לא זכה לכך ואנשי גאידמק ממתינים נכון לעכשיו למוצא פיו של טביב ונציגיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully