וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פיטר אמבמבה עשוי לבקש לעזוב

הבלם הקונגולזי מאוכזב מהפיחות במעמדו ויבקש הבהרות מהמאמן שלומי דורה. סבירות גבוהה שהקבוצה לא תעמוד בדרכו

one

פיטר אמבמבה יבקש לעזוב את בני סכנין במידה שלא ייכלל בהרכב בשבועות הקרובים. הבלם מאוכזב מהפיחות במעמדו ואם במחזורים הקרובים שוב יישב על הספסל, הוא צפוי לפנות למאמן שלומי דורה בבקשה להבהרת מעמדו. במידה שהוא יקבל תשובה שעלא אבו סלאח ועידן ויצמן מתוכננים להמשיך להיות מצוותים יחדיו במרכז ההגנה, נראה שהוא יבקש שחרור כבר בינואר.

אמבמבה החל את העונה בהרכב, אבל ירד לספסל אחרי שנפצע, כשבמקביל חוזהו של אבו סלאח הועבר בבקרת התקציבים. הצוות המקצועי שקל גם כן לשחררו בינואר ולא מן הנמנע שיובהר לו שאם הוא יביא הצעה מקבוצה אחרת, בישראל או בחו"ל, הקבוצה לא תעמוד בדרכו. הקונגולזי אמור לסיים את חוזהו בסוף העונה וסכנין עשויה לנסות למכור אותו כדי שיהפוך לשחקן חופשי.

אגב אמבמבה, הופתע מאוד מהכוונה של המועדון להעמיד אותו לדין משמעתי על נהיגה בשכרות שכן המקרה אירע לפני חודש ובסכנין הבהירו לבלם אז שאין כוונה להעמידו לדין. יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, אמר"היו לנו דברים אחרים וגם חיכינו שהאוטו יחזור, אבל כעת נעמיד את השחקן לדין".

סוכנו אמבמבה, דדה חדד, אמר: "תמוה מאוד שבסכנין פתאום נזכרו בעניין. הם בעצמם אמרו שמדובר במקרה גבולי מאוד ושהם רק יזהירו את השחקן. בנוגע לשחרור אפשרי, אין לנו כוונה לבקש כרגע הבהרות או משהו כזה. אנחנו מכבדים את החוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully