וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון רומז: מוריניו יכול להחליף אותי ביונייטד

מערכת וואלה! ספורט

3.12.2012 / 8:42

סר אלכס התראיין לתכנית תיעודית על ידידו: "אני לא אהיה פה לנצח והוא יכול לאמן בכל מקום. כמות התארים שלו מדהימה"

ספורט 2

צפו ב-3:4 המשוגע של מנצ'סטר יונייטד ברדינג

אלכס פרגוסון יחגוג בסוף השנה האזרחית את יום הולדתו ה-71. כוחו של הסקוטי עוד במותניו ומנצ'סטר יונייטד שלו מוליכה את הפרמיירליג עם פור של שלוש נקודות על פני מנצ'סטר סיטי, אבל בצורה טבעית, בשנים האחרונות ישנו עיסוק לא מועט ב"יום שאחרי פרגי".

סר אלכס התראיין לתכנית תיעודית על ז'וזה מוריניו ברשת ITV4 ואמר על הפורטוגלי: "הוא יכול לאמן בכל מקום. אני לא הולך לעשות תחזיות על מה שיקרה במנצ'סטר יונייטד, אבל אני לא אהיה פה לנצח ואין ספק שז'וזה יכול לאמן בכל מקום". יש לציין שלכל אורך השנים האחרונות מוריניו הוזכר מדי כמה חודשים כמי שאמור לרשת את מקומו של פרגוסון בבוא היום, כשידוע שבין השניים קיימת מערכת יחסים טובה מאוד.

פרגוסון הוסיף וסיפר: "לא חשבתי שבחור שאף פעם לא שיחק יוכל להיות מאמן על, אבל כשמסתכלים על האישיות שלו מבינים שזה מה שעושה את זה. האישיות החזקה שלו סוגרת את הפער. אני זוכר את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו, חשבתי לעצמי 'הוא חתיכת ממזר שחצן'. הוא בא לאנגליה כמאמן צעיר והצהיר שהוא 'המיוחד', אבל הוא עשה את זה - הוא החדיר לשחקנים שלו את האמונה וזכה באליפות".

על היחסים ביניהם סיפר פרגוסון: "מה שאני אוהב בו זה שכשהוא מתארח אצלי במשרד אין לו בעיה לצחוק על עצמו. אני מקניט אותו לפעמים והוא צוחק. אני לא חושב שהתדמית שלו מפריעה לו, כל מה שחשוב לו זה התוצאה. קצב צבירת התארים שלו מדהים. בן כמה הוא עכשיו? 50? אם הוא ימשיך בקצב הזה, עד שהוא יגיע שלי עכשיו יהיו לו עוד 42 תארים. זה מדהים לא?".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Laurence Griffiths, GettyImages
ידידים טובים. פרגוסון ומוריניו ברקע/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully