וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניר קלינגר יפוטר? יואב כץ: "צריך לחשוב"

2.12.2012 / 22:14

המאמן עשוי לשלם את המחיר בעקבות התבוסה בדרבי, אך הבהיר: "אעביר את האימון הבא". טלקר ושום הוזכרו כמועמדים

אדריאן הרבשטיין

צפו בטעות האומללה של קאלה דרשלר ובהפסד של הפועל חיפה בדרבי

ניר קלינגר עשוי לשלם את מחיר העונה הגרועה שעוברת על הפועל חיפה ולסיים את תפקידו. לאחר תבוסה נוספת שנחלה הקבוצה, הפעם אחת כואבת במיוחד בדרבי עם 3:0 למכבי חיפה, הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שוקל לבצע שינויים משמעותיים במועדון. יואב כץ אמר לוואלה! ספורט: "אני צריך לחשוב על העניינים. אני עוד לא יודע מה יהיה. לגבי מי הולך או לא, אני מעדיף לא לדבר בשלב הזה". עופר טלקר, שהתפטר בשבוע שעבר מתפקידו במכבי הרצליה, מועמד להגיע במקרה שקלינגר אכן יפוטר. גם שמו של יצחק שום הוזכר.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה (ימין) עם אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
החיוך נמחק בסיום. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

ניר קלינגר התייחס בסיום למעמדו ואמר: "יש לנו מחויבות. זו תקופה קשה, אבל לא צריך לאבד את הראש. אני מקצוען ונותן את כל כולי למערכת שבה אני עובד. אני משקיע מזמני 24 שעות, תמיד מוכן לתת מהידע, מהרצון והמוטיבציה שלי. לגבי שאר הדברים, זה לא תלוי בי. אני אוהב את המערכת ואת המקום. אעביר את האימון מחר, אם ירצה השם".

על המשחק אמר המאמן: "בדקות הטובות ספגנו, אחרי שפתחנו טוב את המחצית השנייה. בשנייה של חוסר עירנות הגיע השער הראשון. המשחק היה שקול עד אז, החבר'ה נתנו מחויבות יוצאת מן הכלל. היו דקות בין הדקות ה-50 ל-60 שהיינו בתנופה. הגול השני בא משום מקום שאלה דברים שחבל להרחיב עליהם את הדיבור, אבל זה פירק אותנו. כל מי שראה את המשחק לא יכול להגיד שהתוצאה משקפת. היו לנו כמה דקות של רפיון אחרי השער השני וזה גמר לנו את המשחק. זה שבר אותנו, אבל אני חייב להצדיע לשחקנים על הלחימה והרצון. היינו אגרסיביים וחזקים.

"אני חושב שראינו שאפשר אחרת, הפועל חיפה יכולה להיות יריב שקול, קרה לנו פנצ'ר בשערים השני והשלישי. אלה מכות קשות שאנחנו סופגים אחת אחרי השנייה במשחקים שאנחנו מגיעים למצבים, אבל צריך לדעת להיות חזקים. כדורגל זה לא לאנשים חלשים. זה מה שאני מאמין וזו הדרך שלי. אני לא מאמין בניסים ונפלאות האלה. יש לי חיבור מצוין עם השחקנים. חשוב שתהיה בקבוצה אנרגיה טובה על אף הבעיות והמצב בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully