וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטור 82: הערב הגדול של קורישקוב

בועז קורפל

2.12.2012 / 15:54

אנדריי "ספרטאן" קורישקוב גבר על ליין "סייבורג" גוד ונותר בלתי מנוצח, לאחר עוד ערב מרתק של קרבות איכות. החל מ-2013: חלוקת שידורי UFC בין ערוצי הספורט לאגו טוטאל

קטגוריית משקל בינוני-קל קיבלה את הכבוד לפתוח את שלב הגמר של העונה השביעית של זירת קרבות ה-MMA, בלאטור. זירת הקרבות נדדה הפעם למישיגן בארה"ב, ורשימת הקרבות כללה ארבעה מפגשים בשלוש קטגוריות משקל שונות, לרבות קרב במשקל ביניים של 72 ק"ג.

הקרב השני בערב הפגיש את אלוף העולם לשעבר במשקל חצי-כבד של זירת WEC, דאג "הקרנף" מרשל, בהופעת הבכורה שלו בזירת בלאטור לאחר שירד לקטגוריית משקל בינוני. מולו התייצב יריב אלמוני בשם קאלה הוס מהוואי, שלא דרך בזירה למעלה משנתיים. השניים הצהירו לפני הקרב שבכוונתם לייצר קרב מהיר וקטלני והבטחתם התקיימה במלואה.

עם פתיחת הקרב יצאו השניים להתקפה והחלו בחילופי אגרופים גדולים וחזקים. הוס היה הראשון שפגע והנחית ברכייה מדויקת על סנטרו של הקרנף מוויסיליה שבקליפורניה. מרשל נסוג, אך לא איבד את הריכוז חרף המהלומה שספג. הוס ניסה לנצל את המומנטום שלו והסתער לכיוון מרשל, אך ההסתערות עלתה לו ביוקר. מרשל שלח אגרוף שמאלי חזק ומדויק לפניו החשופות של הוס, והמכה נחתה בדיוק בכתובת ושלחה את הס אל הקרשים תוך 22 שניות. הייתה זו פתיחה ברגל ימין עבור מרשל, שהצהיר כי זירת בלאטור היא הבית החדש שלו.

הערב הגיע לשיאו בקרב המרכזי שחתם את טורניר העונה השביעית של קטגוריית משקל בינוני-קל בין ליימן גוד האמריקני, שהיה אלוף העולם של בלאטור במשקל הזה והגיע עם שאיפה גדולה לסדר לעצמו צ'ק של 100 אלף דולר, יחד עם הזדמנות להילחם על התואר פעם נוספת ולהשיב לעצמו את החגורה. מולו ניצב יריב סופר קשוח ויעיל בדמותו של אנדריי קורישקוב הבלתי מנוצח.

תוכנית הקרב של קורישקוב פעלה כמעט ללא דופי. הרוסי הפליא בשלל מכות מדויקות שפגעו באחוזים גבוהים בליימן גוד שנצמד לתוכנית פעולה אחרת ולא בחר לכתוש את קורישקוב ולהוציא את הרוח ממפרשיו. קורישקוב מצא במהירות את הטווח היעיל מפניו של גוד ושלח מהלומות טובות וחזקות.

ליימן גוד ניסה לחזור לתמונת הקרב בסיבוב השלישי והטיל את הרוסי לקרקע, אולם קורשקוב לא נבהל מהמהלך הזה, הוא התאושש במהירות וביצע מהלך זהה בעצמו ובכך ביטל את היתרון הקטן של ליימן גוד באותו סיבוב. נראה היה כי התשובה של קורישקוב היא דווקא זו שהוציאה את הרוח ממפרשיו של ליימן גוד, והלוחם האמריקני נאלץ לשמוע את שמו של קורישקוב שמוכרז כמנצח בהחלטת שופטים אחידה. קורישקוב יחגוג את חג המולד עם משפחתו בעיר אומסק שברוסיה עם שולחן חג משודרג, בזכות הפרס הכספי שקיבל על סך 100 אלף דולר. קורישקוב לוטש את עיניו לקרב הבא על התואר העולמי בין האלוף בן אסקרן לטוען לכתר קארל אמוסו. המנצח בקרב יתמודד מול קורישקוב בניסיון לשמור על התואר, וזו לא תהיה משימה קלה לאף אחד מהם כי קורישקוב נראה כרגע כבלתי ניתן לעצירה.

החל מ-2013 יועברו שידורי UFC ב-5+ לייב ו-5+ לייב HD וגם באגו טוטאל. תחרויות סבב בלאטור מועברות בשידור חי באגו טוטאל.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully