וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: למרות ההתאבדות, המשחק בקנזס סיטי יתקיים

2.12.2012 / 11:00

ה-NFL הודיעה כי המשחק בין הצ'יפס לקרוליינה ייערך למרות התאבדותו של ג'ובאן בלצ'ר לאחר שרצח את חברתו, בקבוצה מבקרים: "הכל עניין של כסף". ממצאים חדשים בפרשה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ארצות הברית עדיין בהלם מההתאבדות של שחקן הפוטבול של קנזס סיטי צ'יפס ג'ובאן בלצ'ר, שירה בעצמו לעיני מאמן הקבוצה רומיאו קרנל וה-GM סקוט פיולי בשבת, לאחר שרצח קודם לכן את חברתו בת ה-22 קסנדרה מישל פרקינס בביתם והותיר את בתם בת החודשיים וחצי יתומה.

ה-NFL הודיעה כי למרות המעשה, שבוצע סמוך לאצטדיון הצ'יפס "ארוהד" בקנזס סיטי, יתקיים היום המשחק מול קרוליינה פנתרס. להחלטה הזו יש לא מעט מבקרים, גם בתוך הצ'יפס עצמם, שביקרו את ההחלטה. "הכל עניין של כסף", אמרו במועדון.

ג'ובאן בלצ'ר שחקן קנזס סיטי צ'יפס. Jamie Squire, GettyImages
"הכל עניין של כסף". ג'ובאן בלצ'ר/GettyImages, Jamie Squire

במשטרה תיארו את ההתרחשות שלפני ההתאבדות של בלצ'ר. "קרנל ופיולי עמדו שם עם עוד מאמן. נראה שהם דיברו עם החשוד. הם הסתובבו והוא פנה לכיוון השני ואז נשמעה הירייה. נראה שכך הוא התאבד".

רק לפני עשרה ימים צוטט בלצ'ר באתר הקבוצה כשהוא אומר: "המשפחה והחברים שומרים אותי בפוקוס". על פי ה"קנזס סיטי סטאר", ב-7:00 בבוקר פרץ עימות קולני בין בלצ'ר לפרקינס, שבסיומו ירה השחקן מספר פעמים. פרקינס הובהלה לבית החולים, שם הוכרז על מותה. אמו של בלצ'ר הייתה עדה להתרחשויות ונחקרה. מהשכנים נמסר כי לא הייתה פעילות יוצאת דופן בבית בעבר.

שחקני הצ'יפס היו, כמובן, המומים מכל ההתרחשות. "בזמן כזה צריך רק להתפלל", צייץ בטוויטר התופס דקסטר מקלאסטר. טמבה האלי, ששיחק עם בלצ'ר בהגנת הצ'יפס, צייץ אף הוא: "אני הרוס מכל מה שקרה הבוקר. המחשבות והתפילות שלי עם המשפחה".

סוכנו של בלצ'ר ג'ו לינטה לא הבין מהיכן הגיע כל הסיפור הזה: "כשסיפרו לי על זה בטלפון חשבתי שזו מתיחה", אמר, "זה האיש האחרון שדבר כזה היה קורה לו. הוא היה אדם טוב ומנומס, אין ספק שקרה משהו מטורף לגמרי שהסיט אותו מהדרך הזו".

הסיפור תפס, כמובן, את הכותרת הראשית בכל אמצעי התקשורת בקנזס סיטי. הקוורטרבק של הצ'יפס בריידי קווין תיאר ב"קנזס סיטי סטאר" את ההתרחשות במועדון לאחר המקרה. "לכולם קשה היה לדבר", אמר, "כל אחד חושב 'מה אני הייתי יכול כדי למנוע את זה?' נעשה את הכל כדי להמשיך הלאה".

ג'ובאן בלצ'ר רצח את חברתו והתאבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
קרוביו של ג'ובאן בלצ'ר שחקן קנזס סיטי צ'יפס נפרדים ממנו. Frank Eltman, AP
באו להיפרד. קרוביו ומכריו של בלצ'ר בשבת/AP, Frank Eltman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully