וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: אוסטין טראוט הפתיע את מיגל קוטו

אלוף העולם במשקל קל בינוני הפתיע את הפורטוריקני והנחיל לו את ההפסד הראשון במדיסון סקוור גארדן: "זה חלום שהתגשם"

מיגל קוטו אוהב את מדיסון סקוור גארדן, ועד אמש היה נראה שהאולם אוהב אותו בחזרה. אבל גם המאזן המושלם במתקן הספורט המפורסם באמריקה היה צריך להתנפץ מתישהו, ומי שניפץ אותו היה אוסטין טראוט (0-26, 14 בנוקאאוט). האלוף במשקל קל בינוני של ה-WBA פשוט היה מהיר יותר, חזק יותר ויעיל יותר, והפתיע את קוטו (3-37, 30 בנוקאאוט) עם ניצחון בהחלטת שופטים פה אחד. עכשיו המאזן של קוטו בגארדן עומד על 1-7, והקריירה של בן ה-32 עומדת בפני הרבה סימני שאלה.

מתאגרף אוסטין טראוט  (מימין) מתאגרף אמריקאי מול מיגל קוטו פורטוריקני. Elsa, GettyImages
"התכוננתי לקרב הזה כל חיי". אוסטין טראוט/GettyImages, Elsa

טראוט הגדול שלח 779 אגרופים, וחיבר 238 מהם. רק 183 מכות של קוטו נכנסו למסגרת של האמריקאי. "מיגל קוטו הוא לוחם נהדר", החמיא טראוט. "היה לי הכבוד להיות איתו באותה זירה, ואפילו כבוד גדול יותר לנצח אותו בניו יורק. זה חלום שהתגשם". מעל ל-13 אלף אוהדי קוטו היו בגארדן, אבל זה לא עזר. גם השופטים לא הושפעו, ונתנו לטראוט 109-119, 111-117 ו-111-117. "התכוננתי לקרב הזה כל חיי", אמר טראוט.

קוטו היה שבור. זהו ההפסד השני ברציפות שלו, אחרי שבסינקו דה מאיו הפסיד לפלויד מייוות'ר, גם בהחלטת שופטים. "אין לי מה לעשות לגבי זה", אמר. "אני מרוצה ממה שהראיתי הלילה. אגיע לפורטו ריקו ואחשוב".

אוסטין טראוט מתאגרף אמריקאי. Elsa, GettyImages
עדיין אלוף. מי הבא בתור? אוסטין טראוט/GettyImages, Elsa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully