וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ויצמן: "קשה לשחק כשאין עומק על הספסל"

2.12.2012 / 8:57

בלמה של סכנין הביע את אכזבתו לאחר ההפסד מול מכבי ת"א. אחמד קאסום סובל מכאבים בכתפו ועלול להעדר תקופה ארוכה

one

בבני סכנין ירדו מאוכזבים מאוד מהתבוסה אמש (שבת) 4:0 למכבי תל אביב. הפסד שהגיע לאחר תקופה טובה של הקבוצה שבה היא לא מפסידה. בצוות המקצועי של סכנין לא אהבו את העובדה שהקבוצה נשברה מהר אחרי השער השני, כשבמחצית עוד ניסה המאמן שלומי דורה לדרבן את השחקנים שניתן לצאת עם נקודות מהמשחק.

"זה משהו שמאפיין אותנו וחבל שזה קורה" אמר אחד השחקנים, "כל פעם אחרי שאנחנו סופגים אנחנו נשברים מהר מאוד, אנחנו חייבים להבין שגם אפשר לחזור מפיגור". מי שקיבל אתמול את ההזדמנות בגלל הפציעה של עלא אבו סלאח הוא הבלם פיטר אמבמבה שאיכזב, וכעת בקבוצה מקווים שאבו סלאח יוכל לחזור כבר למשחק הבא כשאמבמבה יירד שוב לספסל.

שחקן בני סכנין, עידן ויצמן, מול שחקן מכבי תל אביב, רוברטו קולאוטי. מגד גוזני
"זה היה משחק יותר קשה ממה שהיה לנו עד היום". עידן ויצמן מול קולאוטי/מגד גוזני

"זה היה משחק יותר קשה ממה שהיה לנו עד היום", אמר בסיום הבלם עידן ויצמן והוסיף: "באנו לבלומפילד כדי לקחת נקודות, לא כדי להעביר את הזמן. לצערנו המשחק התחיל עם שער מהיר שהקשה עלינו, במחצית השנייה לא עמדנו כמו שצריך ולא נראינו טוב, אבל נקווה שנתחיל עכשיו רצף חדש".

בקבוצה יבחנו היום גם את מצבו של אחמד קאסום, שסובל מכאבים עזים בכתף ובסכנין מקווים שלא מדובר בפציעה קשה מידי. "גם ככה אין לנו ספסל והעובדה שירו בלו לא יכול לשחק היא קשה מאוד עבורנו. אם אחמד קאסום לא ישחק במשחקים הקרובים אז זה יגביר את הבעיה". כך אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. אם קאסום אכן לא יוכל לשחק בתקופה הקרובה, דורה יישאר ללא חלוץ חוד אמיתי, מלבד עוביידה זבידאת הצעיר, כשגם האפשרות שמוחמד כליבאת המהיר ישחק כחלוץ המרכזי אפשרית מבחינת הצוות המקצועי.

זה לא סוד שאין לנו סגל עמוק מידי וכשחסרים לנו שחקנים אז זה מורגש." התייחס ויצמן לבעיית הסגל הדליל, "ירו בלו מורחק וגם נכנס בלם שעשה עבודה טובה במקום בלם שחסר. אין לנו עומק בספסל אז יותר קשה לנו להחזיק את הקבצה כמו שצריך, אבל אני חושב שאנחנו דווקא משחקים טוב והכדור לא נכנס לנו ואז יורד לנו האוויר, דבר שלא צריך לקרות, אבל אני מקווה שנחזור לרצף שעשינו ונעלה קצת למעלה, כי אנחנו עמוק בתחתית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן בני סכנין, שלומי דורה. מגד גוזני
במצוקת חלוצים של ממש. שלומי דורה/מגד גוזני

מלבד היכולת החלשה על כר הדשא, בסכנין התעסקו אתמול גם בשני דברים שלא קשורים למשחק, כשהאחד הוא העובדה שמכבי תל אביב לא עצרה את המשחק למרות הפציעה של קאסום. "מקבוצה כמו מכבי תל אביב היינו מצפים שינהגו בספורטיביות" אמרו בסכנין, "הרי כולם ראו שאחמד על הדשא אבל אף אחד לא עצר, אם אנחנו היינו נוהגים ככה היו עושים מזה בלאגן גדול".

ויצמן התבקש גם כן להתייחס לעובדה שלטענת מכבי שחקני סכנין ביזבזו זמן בתחילת המשחק: "היינו על הדשא אבל באמת. יכולתם לראות בדקה השנייה שחקן שוכב על הדשא ומשום מה מכבי לא הוציאה את הכדור. אחר כך השחקנים של מכבי אמרו שקיבלו הוראה מאוסקר גרסיה לא להוציא כדור ולא משנה באיזה דקה מדובר ולא משנה מה קורה על המגרש ובלי קשר ליריבה שמשחקת נגדם. זו החלטה שלהם, הם לא הוציאו כדור, ובסוף ראיתם שקאסום הוחלף בגלל הפציעה הזו וזה לא היה סתם. גם אני הייתי 20 דקות עם קרח על הרגל, אז גם אני לא שכבתי סתם וזהו. היו פציעות, הם שיחקו חזק, אנחנו שיחקנו חזק, זה בהחלט חלק מהמשחק"

בסכנין גם התעסקו בטענות שחאלד חלאיילה קילל את מואנס דאבור במהלך המשחק וטענו כי מדובר בשטויות. בסביבתו של חלאיילה טענו כי הקשר פנה לדאבור במהלך המשחק כדי להגיד לו שמקורביו של קשרה הצעיר של תל אביב מקללים את חלאיילה מהיציע וביקש ממנו לדרוש מהם להפסיק זאת "חאלד לא קילל את דאבור" אמר אחד מהחברים של חלאיילה לקבוצה, "הוא בסך הכל ביקש ממנו לדרוש מאותם אוהדים ביציע שמקורבים לדאבור להפסיק לקלל אותו,קל תמיד להאשים אותנו ולהגיד שאנחנו פרובקטורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully