וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: למרות המצב, שמעון הדרי נשאר בתפקיד

בקבוצה אין כוונה לפטר את המאמן שלא ניצח במשחקים האחרונים. גורם: "חוסר הוודאות סביב עתידו של ויצמן מפריע"

one
שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ספגו קריאות בוז מהקהל. הדרי/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו המשיכה גם אתמול (שבת) להידרדר עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, ודווקא מול הפועל רמת גן שהתייצבה למשחק מולה כשהיא במשבר, היא נוצחה 3:0 משלושה שערים של דויד מנגה. מי שבעיקר זכה לחגוג באצטדיון בעכו הוא מאמנה לשעבר אלי כהן, שאימן את הקבוצה בשנתיים האחרונות, ולמרות זאת לא זכה לטקס פרידה.

על אף זאת, הצליחו מספר אוהדים להחדיר דרך הגדר פרחים ואף עודדו וקראו בשמו. כהן אמר בנושא: "אני לא מאוכזב, כי לא ציפיתי לקבל פרחים. מי שלא מצפה, לא מתאכזב". על קבוצתו הקודמת, אמר כהן: "יש לי פינה חמה לעכו והיא תישאר כזו. עכו זה לא רק ציון וייצמן. יש לי חיבור טוב עם הקהל, היו לי שנתיים נפלאות, ויש שם מערכת תומכת עם אנשים כמו דוניה שיינהולץ, עזרא גורש ואנשים טובים נוספים".

בצד השני, שמעון הדרי ושחקני הקבוצה זכו לקריאות בוז על היכולת שהפגינו. עכו אמנם מדורגת במקום השמיני, אבל רחוקה בסך הכל שלוש נקודות מהקו האדום, כאשר מצפים לה כעת שלושה משחקי חוץ קשים מאוד מול הפועל תל אביב, מ.ס. אשדוד ובני יהודה. "זה נראה לא טוב, והיינו חייבים את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה", אמר גורם בקבוצה. "עכשיו העבודה תהיה הרבה יותר קשה, אבל מה שמדאיג בעיקר זה שהקבוצה לא נראית טוב".

יו"ר הפועל עכו ציון ויצמן. אדריאן הרבשטיין
חוסר הודאות סביבו פוגע בקבוצה. ויצמן/אדריאן הרבשטיין

ההחלטה ששינתה את המומנטום במשחק הייתה החלטתו של הדרי לוותר על גיא דיין במחצית ולהסתפק באימורו לוקמן כקשר אחורי יחיד. בעקבות הכנסתו של לאונרדו פאסוס במקומו, החלה רמת גן ללחוץ ולהגיע להזדמנויות רבות. על אף מצבה של עכו, בקבוצה סבורים שאין כוונה של ציון וייצמן לפטר בשלב הזה את הדרי והוא אמור לקבל את הקרדיט גם במשחקים הקרובים. מי שאמור לחזור להרכב במשחק הבא הוא אמייה טגה, שהיה מוצהב ואמור להיכנס בחזרה להרכב של עכו.

"הקבוצה לא מצליחה להתכונן ברצינות למשחקים", הוסיף אותו גורם. "אין לנו מגרשי אימון ראויים, וככה קשה לקבוצה בליגת העל להתנהל. גם כל חוסר הוודאות סביב עתידו של ציון ויצמן בקבוצה מפריע להתנהלות של המועדון". באשר למעמדו של וייצמן, נראה כי בתקופה הקרובה היושב ראש יצטרך לקבל החלטה האם הוא ממשיך לשמש בתפקיד רשמי במועדון או האם ממשיך בעבודתו בעירייה. במקרה ו-וייצמן יחליט להמשיך בשני התפקידים, עכו לא תתוקצב על ידי העירייה, זאת על אף העובדה שוייצמן מחזיק בשתי חוות דעת שלכאורה מאפשרות לו להמשיך בשני התפקידים.

נבוישה מרינקוביץ', ששב להרכב בסוף השבוע, התייחס למשחק, ואמר: "לא פתחנו טוב את המשחק, אבל אחרי 10-15 דקות היינו טובים יותר. היו לנו כמה הזדמנויות שלא ניצלנו אותן. רמת גן עשתה את זה וכבשה. אני לא חושב שיש לחץ בקבוצה. פתחנו את העונה טוב, היינו טובים בכמה משחקים אחרונים, אבל לא ניצחנו. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך ולהביא מאה אחוז מעצמנו". לקראת רצף המשחקים שמצפה למועדון, אמר הקשר הסרבי: "הפועל תל אביב זו קבוצה קשה, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה ואני בטוח שנשיג נקודות מהמשחקים הקרובים". על המפגש עם אלי כהן, הוסיף מרינקוביץ': "דיברנו אחרי המשחק. אנחנו מקווים שהוא יצליח, הוא מאמן טוב".

עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן לפני נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מאמינים שהם מסוגלים להפתיע את הפועל. מרינקוביץ' רודף אחרי בוקסנבוים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully