וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו לא צריכים להשתגע בגלל הניצחון"

מאמן הפועל באר שבע ניסה להרגיע אחרי ה-0:1 של קבוצתו על בני יהודה. קשטן: "למה לעשות מההפסד הזה משהו בומבסטי?"

one
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. רוני לבנה
יבחנו אופציות לחיזוק בינואר. לוי/רוני לבנה

שישה משחקים ללא ניצחון, זה היה הרצף הנוראי של הפועל באר שבע, עד לניצחון הערב (שבת) בבית מול בני יהודה, עם 0:1. כפי שכבר פורסם, בהפועל באר שבע מחפשים חלוץ בחודש ינואר. לוואלה! ספורט נוגע כי אחת האפשרויות שעלתה היא להביא את אחמד סבע ממכבי נתניה, במידה וישוחרר. "הוא חלוץ טוב, אבל אנחנו בודקים עוד אופציות", אמרו מיד לאחר המשחק בבירת הנגב.

גם בפעם הקודמת שהקבוצה רשמה ניצחון, זה הגיע אחרי הפסד (אז למכבי תל אביב), ומאמן הקבוצה, אלישע לוי, התייחס לעובדה זו: "זה לא שאנחנו צריכים להפסיד בשביל לנצח, אבל לצערינו זה מה שקורה. שבוע שעבר הפסדנו להפועל תל אביב ואין לי עניין לתרץ את המשחק ההוא למרות שגם שם שיחקנו טוב 60 דקות. החשיבות של המשחק היום היתה גדולה מאוד".

המאמן המשיך ואמר: "אנחנו לא צריכים להשתגע היום. שיחקנו טוב והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה ולמרות שלא הבאנו מספיק נקודות, הקהל איתנו וזה חשוב מאוד מאוד שהבית שלנו יהיה חזק". על המשחק עצמו אמר לוי: "בני יהודה היא קבוצה חזקה ומאומנת והיום היא לא הגיעה ליותר מדי הזדמנויות. מצד שני, אנחנו חוזרים על הטעויות שלנו. הבקענו היום את השער מהמצב הכי קשה, ולא הבקענו מהמצבים היותר קלים. אני לא מדבר רק על השחקנים בחלק הקדמי. אנחנו משחקים כדורגל מאוד מודרני, המגינים והקשרים יוצאים קדימה, אבל בכדי לנצח צריכים לנצל הזדמנויות ואני מקווה שנשתפר".

לוי התייחס לאפשרות שהקבוצה תזדקק לחיזוק ואמר: "יש לנו עוד כמה משחקים עד ינואר. אנחנו צריכים להוציא את המקסימום מהמשחקים הבאים ובנקודת הזמן של ינואר נבחן את עצמנו". מי שנראה היום הרבה יותר טוב מאשר ביום שני הוא אוסטין אג'ידה עליו אמר המאמן: "אג'ידה הוא שוער טוב ואמרתי את זה גם בשבוע שעבר. היה לו יום לא טוב בנתניה והיום הוא החזיר. שוער טוב הוא שוער טוב ולא צריכים להוריד לו את הבטחון אחרי טעויות".

ביום שלישי תארח באר שבע את דוד מנגה (שכבש שלושער הערב) והפועל רמת גן, ולוי כבר מוכן: "לא יהיה פשוט בכלל. ראיתי את הפועל רמת גן כמה פעמים והיא קבוצה ממש טובה. אין פערים גדולים בין הקבוצות בליגה ולכן אנחנו צריכים להשגיח טוב ולא לאבד את הראש".

המגן אופיר דודזאדה הוסיף: "אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה היה יכול להיווצר כדור שלג. ההפסד להפועל תל אביב לא משקף, בטח לא הרביעייה שפסגנו. הייתה תצוגה טובה היום ואני שמח בשביל האוהדים. בליגה השנה הכל הפכפך. אי אפשר לדעת מי ינצח ומי יפסיד. לא הפסדנו העונה בבית ולכן אני מקווה שננצח. אחרי רמת גן, יש לנו משחק מול רמת השרון בחוץ. אם ננצח במשחק הקרוב נצבור ביטחון ואולי נטפס למעלה".

שחקן הפועל באר שבע תומר סוויסה כובש שער. רוני לבנה
השער שעשה את הכל. סוויסה/רוני לבנה

מאמנה של בני יהודה, דרור קשטן נשאל האם ההפסד השני ברציפות של קבוצתו הוא תחילתו של משבר. "למה לעשות מההפסד הזה משהו בומבסטי?", תהה קשטן. "בכדורגל אפשר להפסיד שני משחקים ברציפות כמו שאפשר לנצח שניים-שלושה משחקים, ואז מה שואלים? אם אנחנו רצים לצמרת? אל תנסו לייצר כותרות חסרות משמעות. נכון שזה הפסד שני ברציפות אבל על פי מה שהתרחש על כר הדשא, חלוקת נקודות היתה צודקת יותר".

קשטן המשיך ואמר: "בחצי השני היטבנו לשחק, שלטנו, ורוב המשחק שוחק בחצי של באר שבע. אג'ידה גם לקח כדור מצויין של מרינקוביץ'. להוציא את הכדור החופשי של סוויסה שנכנס, באר שבע לא הגיעה לכדי סיכון של השער שלנו". על העובדה שקבוצתו מתקשה מאוד להבקיע, אמר קשטן: "קודם כל אני רגוע מזה שאנחנו מייצרים מצבים. בסופו של דבר זה יבוא לידי ביטוי. בסוף גם תהייה הרגל המסיימת".

מאמן בני יהודה דרור קשטן. רוני לבנה
חושב שתיקו היה יותר משקף. קשטן/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully