וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "זה מה שבית"ר אוהבת והליגה אוהבת"

מאמן הקבוצה מהבירה חגג את ה-2:3 על נתניה, לפני שהתעמת עם מנהל האצטדיון. טל בנין: "ציפינו להיות עם יותר נקודות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים הצליחה לרשום הערב (שבת) ניצחון חוץ 2:3 על מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל. הקבוצה של אלי כהן הייתה כבר בדרך הבטוחה ל-2:2, אך שער של אבי ריקן עמוק בתוספת הזמן סידר לה ניצחון יקר וגזל מהקבוצה של טל בנין נקודה אחת. בית"ר עלתה למקום הרביעי בליגה עם 18 נקודות, נתניה עשירית עם 12 נקודות. בסיום המשחק נרשם עימות בין אלי כהן למנהל האצטדיון אילן יבלוקובסקי. יבלו לא אישר לבית"ר לערוך אימון שחרור על כר הדשא, והשניים החליפו צעקות, כשכהן קרא לעברו "מגלומן".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם אבי ריקן. ברני ארדוב
יכולים לחייך. אלי כהן וריקן/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן התייחס לחגיגות של אנשי הקבוצה בסיום: "זה התפרץ. בשבוע שעבר כשהשחקנים הפסידו למכבי חיפה, הם הגיעו לאימונים בטירוף עם מחשבה אחת לחזור לניצחונות. אני שמח מאוד על הניצחון, המשחק היה קשה. הם הקשו עלינו, אבל גם כשהם ניסו להשוות ידעתי שנוכל להבקיע עוד שערים. זה מתוק להבקיע בדקה 92. הקבוצה הזו הולכת ונבנית למשחקי צמרת. גם נתניה היא מהמועדונים הגדולים. היו לנו מהלכים יפים במשחק, הקהל נהנה, וזה מה שבית"ר אוהבת והליגה אוהבת".

על אבי ריקן שכבש את שער הניצחון, אמר כהן: "זה אחד השחקנים המוכשרים בארץ, הוא לא סתם שחקן. הוא שיחק בתפקידים מאולצים אצלנו. כשהיינו צריכים אותו כמגן הוא שיחק, גם כקשר, הכל חוץ משוער. הוא מנהיג, יש לו טכניקה עילאית. גם עכשיו כשהיתה ערבוביה הוא הצליח להבקיע".

כובש שער הניצחון אבי ריקן: "אני עובד קשה בשביל זה, ואני שמח שאני מצליח להביא את היכולת שלי לידי ביטוי. היו לי הרבה עליות ומורדות בקריירה, ואני מקווה להישאר למעלה. יש פה חבר'ה שהם חברים טובים אחד של השני, הם נורא רוצים שהקבוצה תצליח. ניצחון כזה דרמטי באיצטדיון יפה נותן הרבה שמחה. אני כל כך גאה בחברים שלי. צריך גם לתת מילה טובה לאריאל הרוש שנתן פה יכולת נהדרת ושמר על הניצחון הזה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
"סבע ודג'אני סופסלו בגלל עניין מקצועי". בנין/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה טל בנין אמר: "אני מאוכזב מאוד. דיברנו על ההחמצות, עשינו הכל טוב אבל צריך לכבוש שערים. באמצע השבוע ניצחנו בדקה האחרונה, היום הפסדנו, חבל. היו על המגרש חמישה שחקנים הגנתיים, יצרנו מצבים גם עם המערך הזה, הצלחנו להשוות". על העונה החלשה שרושמת הקבוצה אמר המאמן: "הציפייה הייתה להיות עם עוד כמה נקודות ובוודאי הרבה יותר גבוה עם הרבה יותר שקט, אבל קורים דברים ואני מעריך שנעבור את זה כי הקבוצה חיה, זו קבוצה מתפקדת".

על סבע ודג'אני, שסופסלו הערב אמר בנין: "זה עניין מקצועי. קובי סבל מפציעה בעונה שעברה ונפצע שוב העונה. הוא לא מתאמן בצורה רציפה. כשהוא יחזור לכושר אין לו תחליף, ואותו הדבר עם אחמד סבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully