וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "התוצאה הייתה יכולה להיות יותר גבוהה?

תהל אלון, מערכת וואלה! ספורט

1.12.2012 / 21:30

מאמן קרית שמונה היה מרוצה מה-0:2 על רמה"ש: "אנחנו ללא ספק משתפרים". קורצקי: "אנחנו יודעים מה הטעויות שלנו"

one
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
רצה לפוצץ את האימון עוד לפני התקרית בין מאטוביץ' לאבוחצירא. בכר/אדריאן הרבשטיין

אחרי תקופה ארוכה בה לא הצליחה להתרומם, רשמה הערב (שבת) עירוני קרית שמונה ניצחון שני כשגברה על עירוני רמת השרון 0:2. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהשגת שלוש הנקודות, ובעיקר מההמשכיות שהציגו השחקנים. מאמן הקבוצה, ברק בכר אמר בסיום: ?במחצית הראשונה הייתה עייפות מנטאלית. אחרי הכל שיחקנו בראשון, רביעי ושבת. במחצית השניה נראינו הרבה יותר טוב, היינו יותר חדים, היו לשחקנים פעולות אישיות יותר טובות והתוצאה הייתה יכולה להיות יותר גבוהה?.

בכר אף התייחס להחלטה שלו לפוצץ את האימון ביום חמישי: ?אנחנו קבוצה שנמצאת כל כך הרבה זמן ביחד. התחלנו באירופה, בתי מלון, נסיעות, טיסות, טבעי שיקרו דברים. זה קורה בכל קבוצה. הרגשתי צורך לפוצץ את האימון עוד לפני התקרית בין דושאן (מאטוביץ') לשמעון (אבוחצירא). שמעון שחקן מצוין, משמעותי וחשוב לקבוצה?. על המטרות להמשך העונה אמר המאמן: ?המטרה הייתה לחבר שני ניצחונות, כרגע אנחנו מקום רביעי. אנחנו בהחלט רוצים לשמור על זה ולהמשיך לשחק יותר טוב. אנחנו ללא ספק משתפרים?.

מאמן עירוני רמת השרון, מנחם קורצקי, אמר אחרי ההפסד: ?במחצית הראשונה עמדנו טוב על המגרש. במחצית השניה הייתה נפילה ועשינו טעויות. קשה לחזור למשחק אחרי ספיגת שער ועוד אחד מהיר מיד אחריו. אנחנו יודעים מה הבעיות שלנו ואני מקווה שנצליח לתקן עד המשחק הבא?. על המטרות של רמת השרון אמר קורצקי: ?כרגע המטרה היא להישאר בליגה. אם נעשה חיזוק בינואר נכוון יותר גבוה. שחררנו עכשיו שלושה שחקנים והכסף ישמש להבאת שחקנים חדשים וחיזוק?.

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
מקווה שהחיזוק ישנה. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully