וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "כל הקבוצה החמיצה, לא רק טורס"

מערכת וואלה! ספורט

1.12.2012 / 18:37

צ'לסי ממשיכה לשקוע, פרננדו טורס ממשיך להחמיץ, רפא בניטס מגן על החלוץ אחרי ה-3:1 מול ווסטהאם. קייהיל: "שנה מטורפת"

ספורט 2

רפא בניטס לא היה פופולרי במיוחד בסטמפורד ברידג' כבר מיומו הראשון כמאמן צ'לסי, אבל היום (שבת), אחרי ההפסד של אלופת אירופה 3:1 לווסטהאם, האוהדים ממורמרים אפילו יותר. אומנם היה זה ההפסד הראשון של בניטס בשלושת משחקיו כמאמן, אבל לראשונה מאז פברואר 1995 צ'לסי רשמה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון, ומד הלחץ עולה.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי. Jamie McDonald, GettyImages
כבר מיואש. טורס/GettyImages, Jamie McDonald

"כשאתה שולט במשחק, אתה חייב לנצל את ההזדמנויות שלך, ולגמור את הסיפור", אמר בניטס בסיום, "במחצית הראשונה יכולנו לכבוש שניים או שלושה שערים. במחצית השנייה הם כבשו שער מעט מעורר מחלוקת, ומאז לא הסתדרנו".

פרננדו טורס השלים 90 דקות, אבל החלוץ הספרדי עדיין נראה חסר ביטחון, ורשם מספר החמצות. "אני חושב שלכל הקבוצה היו הזדמנויות, לא רק לפרננדו".

גרי קייהיל הודה שזו הייתה שנה מאתגרת עבור צ'לסי. קייהיל הגיע בינואר תחת המאמן אנדרה וילאש בואש, לאחר מכן הגיע רוברטו די מתאו, ועכשיו הגיע בניטס. בנוסף, השנה קייהיל התאמן בנבחרת אנגליה תחת פביו קאפלו, סטיוארט פירס ורוי הודג'סון. "זו הייתה שנה מטורפת, גם לקבוצה וגם לנבחרת", הודה קייהיל, "יש שינויים, בכל פעם צריך להסתגל מחדש לדרישות של כל מאמן, ובכל פעם אתה כל הזמן במבחן. לכל מאמן יש שיטה אחרת, וצריך פשוט לעבוד קשה בתקווה להרשים את המאמן החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully