וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מדברים על הפערים, אבל אני מאמין בכם"

מאמן הפועל חיפה עודד את שחקניו לקראת הדרבי: "אנחנו יכולים לעשות את זה ולנצח". האדומים צפויים לשמור על ההרכב

one

הפועל חיפה המשיכה היום (שישי) בהכנות לקראת הדרבי הגדול, שייערך ביום ראשון מול מכבי בקרית אליעזר ויהיה קרב על שש נקודות, לשם שינוי דווקא בתחתית הליגה.

המאמן ניר קלינגר, שמגיע למשחק בעמדה מאוד לחוצה מבחינתו ואחרי שהקבוצה צברה רק שבע נקודות מתחילת העונה, ניסה לדרבן את השחקנים ולהכניס בהם מוטיבציה: "מדברים על הפערים בין הקבוצות, אבל אני מאמין בכם", אמר המאמן לשחקנים, "אנחנו יכולים לעשות את זה ולנצח".

קלינגר, שאמר לשחקניו כי הוא מרגיש בשבוע האחרון שיפור שמתחיל בקבוצה, צפוי לשחק עם הרכב זהה לזה ששיחק מול הפועל עכו במשחק הליגה האחרון, שהסתיים בתיקו מאופס.

מהראן לאלה, שנראה מצוין באימונים, יקבל את הקרדיט לצידו של יובל אבידור בחוד. בקבוצה הזכירו לאבידור את משחקי הדרבי בעונה שעברה, בהם הוא כיכב והאדומים מקווים שגם השנה החלוץ שלהם ימצא את הרשת של הירוקים. עד היום נקנו כבר 4,000 כרטיסים למשחק ובחיפה מאמינים שיותר מעשרת אלפים אוהדים יגיעו בסופו של דבר לאצטדיון.

אייל טרטצקי, שהתבשר כי ייעדר חודשיים נוספים, אמר לחבריו לקבוצה כי הוא שפוף מאוד מהבשורה, שכן הוא ציפה לשוב לאימונים כבר בתוך שבועיים. עדי שלג הצעיר ימשיך להחליפו.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מרגיש שינוי חיובי. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully