וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-בית"ר ירושלים: דינו שקבורץ יפתח

הבלם יעלה עם זריקה למרות הכאבים בצווארו. כהן הזהיר את שחקניו מהצעירים של בנין, שיפתח עם 3 בלמים (19:30, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-90 בין נתניה לבית"ר ירושלים. עד עכשיו: 35 ניצחונות לבית"ר, 27 לנתניה ו-27 תיקו. שערים: 112-118 לבית"ר.

* כשנתניה מארחת: 15 ניצחונות לבית"ר, 17 לנתניה, 12 תיקו. 56-70 בשערים לנתניה.

* בית"ר ירושלים מעולם לא סיימה בתיקו בחוץ במשחק בו שפט אלי חכמון שפט (4 ניצחונות, 8 הפסדים). באופן כללי יש לה 39.2 אחוזי הצלחה איתו כשופט.
* אצל נתניה המצב לא טוב יותר: 38.8 אחוזי הצלחה בכללי עם חכמון כשופט. בבית: 2 ניצחונות, 2 הפסדים ו-5 תיקו.

* השריף אוהב לאמן נגד מכבי נתניה. ב-16 השנים האחרונות הוא ניצח 6 פעמים, סיים 6 משחקים בתיקו והפסיד רק פעמיים (57.1 אחוזי הצלחה).

* טל בנין אימן רק פעמיים (בעונה שעברה, עם הפועל חיפה) נגד בית"ר ירושלים. בבית ניצח 0-3, בחוץ 0-0.

* יותר ממחצית השערים (9) של בית"ר נכבשו ברבע השעה הראשונה או האחרונה (4 שערים ב-15 הדקות הראשונות של המשחק ו-5 ב-15 הדקות האחרונות).

* אריאל הרוש ספג הכי הרבה שערים בליגה (3) מבעיטות חופשיות.

* שני שליש מהשערים שנתניה ספגה העונה הובקעו במחצית השנייה.

נתונים: אתר דריבליסט

עומר פרץ שחקן מכבי נתניה (במרכז). מגד גוזני
בנתניה בונים על הקאמבק שלו. עומר פרץ/מגד גוזני

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בקבוצה מגיעים למשחק מול בית"ר מעודדים מאוד משני המשחקים האחרונים. שחקנים דיברו השבוע על זריקת ביטחון שניתנה להם בעיקר בגלל המהפך שרשמה הקבוצה באמצע השבוע במפגש מול מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו. לפי האימונים השבוע נראה שהמאמן טל בנין יחזור לשיטת המשחק בה שיחקה הקבוצה מול סכנין, כששלושה בלמים יפתחו בהרכב. עומר פרץ ואורי שטרית יחזרו לעמדת המגינים, ועמית שומוביץ' הצעיר יפתח ככל הנראה על הספסל.

עידן שריקי, מהגורמים המשמעותיים במהפך בגביע הטוטו, עשוי לפתוח כחלוץ, כשגם סרג' לופו בתמונה. קובי דג'אני ואחמד סבע לא צפויים לפתוח בהרכב. לואיג'י צ'נאמו התאמן אתמול והיום, ולמרות שהוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים, צפוי לפתוח. גם ירדן כהן, שסובל מכאבים חזקים בקרסול, צפוי לעלות ב-11. בנתניה מקווים שקהל רב יגיע מחר כדי לדחוף את הקבוצה במשחק החשוב.

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה אתמול את האימון המסכם, והמאמן אלי כהן אמר לשחקניו: "נתניה בתקופה של עליות וירידות אבל הם מסוכנים. שחקנים דומיננטיים שם לא ישחקו ובמקומם הם עושים מהפכה ועולים עם צעירים רעבים ואפשר היה לראות אותם בגביע הטוטו נגד מכבי חיפה. הם מניעים כדור טוב ובהתלהבות גדולה מאוד. אם לא נבוא כמו שאנחנו יודעים ובטירוף שלנו נשלם על זה ביוקר".

דינו שקבורץ, שנפגע בצווארו ונטש את האימון, יפתח בהרכב למרות המתיחה ממנה הוא סובל בצוואר ובכתף. מעבר לכך, חן עזריאל צפוי לחזור להרכב כאשר המאמן מתלבט עדיין מי יפתח ליד עמית בן שושן - דומיניק גלאבינה או ערן לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נגד הביקורת. אריאל הרוש/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: עומר פרץ

בתחילת העונה רבים הרימו גבה לנוכח ההחתמה שלו במכבי נתניה, אך לאחרונה הוא עושה קולות של מי שחוזר לעניינים. פרץ יצטרך להוכיח שכל סיפורי העבר מאחוריו ושהעונה הוא בא להשקיע. התפקוד שלו כמגן ימני במערך של שלושה בלמים יביא אותו פעמים רבות להיות השחקן שינסה להפתיע את ההגנה של בית"ר. משחק טוב נוסף יהיה עבורו החותמת הסופית שהוא שייך לליגת העל.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

הוא ספג לא מעט ביקורות לאחרונה וצריך להתמודד עם לחץ מסוג אחר. מחר בנתניה הוא יבוא כדי להוכיח שהוא ראוי כל המחמאות ולתואר היורש של דודו אוואט שהוצמד לו עד לא מזמן.

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, עמרי בן הרוש, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, אורי שטרית, עומר צלישר, בן בנימין, דרגאן צ'ראן, ירדן כהן ( יוסי שבחון), עידן שריקי (סרג' לופו).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, מתן בראשי, דינו שקבורץ (קובי מויאל), חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף, דריו פרננדס, דומיניק גלאבינה (ערן לוי), אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully