וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "מקווה ל-30 אלף איש מול מכבי"

30.11.2012 / 11:43

יו"ר בית"ר התראיין לרדיו ירושלים, הסביר מדוע יארח ברמת גן והתייחס לזורק המצת: "יש עבודה מודיעינית יסודית. הוא יימצא"

העונש הקל יחסית שהוטל על בית"ר ירושלים אתמול (חמישי) גרם למצב רוח טוב בבית וגן ובמועדון מאמינים שניתן יהיה להביא כמות גדולה של אוהדים למשחק מול מכבי תל אביב. בשלב זה עדיין לא הוחלט סופית היכן יישבו האוהדים האורחים. בתחילה רצו בבית"ר שהצהובים-כחולים יישבו בשערים 11-12 אך בעקבות לחץ האוהדים ייתכן וגם יציעים אלה יוקצו לבית"ר, ואוהדי מכבי תל אביב יישבו בשערים הצדדים יותר ביציע המזרחי ברמת גן.

בנוגע לאלי טביב, שני הצדדים צופים התקדמות משמעותית במהלך השבוע הבא לכיוון סיכום לקראת סופו. אם טביב יגיע, הוא צפוי לפנות להתאחדות לכדורגל ולבדוק אפשרות לסייע לקבוצה כלכלית בחודש ינואר, אם כי הסיכויים שיאשרו לו זאת נמוכים מאוד.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אם יגידו לנו לשלם 100 אלף שקל ולחזור לטדי, נחזור לטדי. העצבים וכל מה שמסביב זה לא פשוט. אני לא בטוח שתהיה יותר הכנסה ברמת גן". קורנפיין/ברני ארדוב

איציק קורנפיין התראיין היום לרדיו ירושלים, ודווקא לא הסכים עם העובדה שהעונש מתאים לבית"ר: "אם יגידו לנו לשלם 100 אלף שקל ולחזור לטדי, נחזור לטדי. העצבים וכל מה שמסביב זה לא פשוט. אני לא בטוח שתהיה יותר הכנסה ברמת גן ואנחנו בכלל לא רוצים להתעסק בזה. יש תיקון לתקנון שאוהד אחד לא יגרום למשחקים ללא קהל עם סייג של 'ללא פגיעה בקוון או שופט', ופה הייתה פגיעה בקוון, מה גם שלנו יש לנו עונש על תנאי וגם במצב כזה התקנה לא רלוונטית. היה ברור שניענש, אבל היו במשחק 16 אלף צופים בלי קריאות גזעניות ובלי שום גילויי אלימות, פרט לבודדים"

על הבחירה באצטדיון רמת גן למשחק עם מכבי תל אביב אמר היו"ר: "הבעיה בנתניה ובפתח תקוה היא שחלוקת היציעים מאוד ברורה, אי אפשר לעשות שם הפרדה. זה יציע אחד לכל קבוצה ולכן זה בלתי אפשרי. אני מקווה שיבואו עשרת אלפים אוהדי מכבי ו-20 אלף אוהדי בית"ר. לא הייתה לנו אפשרות לעשות את זה בנתניה או פתח תקוה".

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"הבעיה בנתניה ובפתח תקוה היא שחלוקת היציעים מאוד ברורה, אי אפשר לעשות שם הפרדה". אוהדי בית"ר ימלאו גם את רמת גן?/מגד גוזני

לגבי זורק המצת אמר קורנפיין: "אני יכול להגיד בוודאות שהוא יימצא. יש עבודה מודיעינית מאוד יסודית, אנחנו מקדישים לכך הרבה מאוד עבודה והוא ייתפס. גם אם הוא קטין תוגש נגדו תביעה וגם נגד האוהד שפרץ לדשא. לא נקל ראש בעניין הזה".

על המשך המגעים עם אלי טביב: "הוא רצה שוב לעבור על המספרים השבוע ולראות שאין שלדים ואין הפתעות. הוא אימת את הדברים ועכשיו עורך הדין שלו צריך לשלוח טיוטה. ברמה העקרונית הכל סוכם, צריך רק להעלות את זה על טיוטה. אני לא חושב שאלי טביב לא רוצה, כנראה שהוא רוצה לוודא שלא מתחבא לו שום דבר וזאת זכותו. צריך לקוות שעורכי הדין ימצאו פתרונות לצינון ומה יקרה אם יגיע ליולי ועדיין הוא לא יוכל לקחת את הקבוצה אבל המטרה של כולם זה לגמור את זה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully