וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: זה לא אתה, זה הם

30.11.2012 / 9:44

אטלנטה אימללה את דרו בריס עם חמש חטיפות בדרך ל-13:23. הפאלקונס קרובים למקום הראשון בחטיבה, הסיינטס לפגרה

אטלנטה (1:11) - ניו אורלינס (7:5) 13:23

54 משחקים, שיא כל הזמנים, החזיק הרצף המטורף של דרו בריס, בו מסר הקוורטרבק הנהדר של ניו אורלינס לטאצ'דאון אחד לפחות למשחק. עד הלילה (בין חמישי לשישי). אטלנטה הגיעה לג'ורג'יה דום במטרה לנקום בקבוצה שהנחילה לה את הפסדה היחיד העונה והיא אכן עשתה זאת, בעזרת לא פחות מחמש פעמים שההגנה חטפה את בריס, שמצידו נותר ללא טאצ'דאון אווירי. הלך הרצף.

הסיינטס, שכבר בנחיתה אמש באטלנטה ספגו מטח ביצים אל האוטובוס שלהם, לא ליקקו דבש גם על כר הדשא והעונה שלהם נראית די גמורה, בעוד הפאלקונס קרובים מאוד להבטחת המקום הראשון בחטיבה, שיסדר להם משחקים ביתיים כל הדרך אל הסופרבול.

אטלנטה, שהפסידה לניו אורלינס את כל ארבעת המפגשים האחרונים ו-11 מ-13 בכלל בין הקבוצות בשנים האחרונות, פתחה בסערה עם מייקל 'ברנר' טרנר, שהוביל דרייב ראשון על הקרקע, עם כמה מהלכים גדולים, עד שנכנס לאנדזון. בריס ניסה להגיב בלייזר ארוך, אבל נחטף בפעם הראשונה ועם תחילת הרבע השני, טוני גונזאלס הבלתי נגמר עשה את זה 0:14 עם תפיסה ל-17 יארד. איבוד שני של בריס עלה בשער שדה, אבל הסיינטס לא היו מוכנים לוותר.

דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס מול ג'ון אברהם אטלנטה פאלקונס. Kevin C. Cox, GettyImages
ג'ון אברהם לא משאיר לבריס מקום ללכת אליו/GettyImages, Kevin C. Cox

הקוורטרבק הוביל עוד לפני ההפסקה דרייב ארוך של 80 יארד, שהסתיים בגיחה קצרה של מארק אינגרם ויכול היה לצמק את הפער עוד יותר, אבל טעה קשות עם מסירה למרכז המגרש, שם נעצר דארן ספרולס על קו השלוש של אטלנטה, מה שגמר את השעון.

גם אחרי ההפסקה המשיכו הסיינטס להתקרב, עם צמד שערי שדה של גארט הארטלי, אבל המארחים התאוששו בדיוק בזמן, רגע לפני הקריסה ובמהלך הבא חטפו את בריס ושוב סיימו עם שער שדה. עד לסיום, בריס איבד את הראש ואת הכדור פעמיים נוספות והסיינטס יכולים להתחיל לתכנן את העונה הבאה.

המספרים הדי מוזרים מראים את סיפור המשחק: 24 דאונים ראשונים ו-436 יארדים כוללים לסיינטס, רק 15 ו-283 לפאלקונס. בריס סיים עם 28 מ-50 ו-341 יארד, לאנס מור תפס ל-123. מאט ריאן, שיודע מה זה לאבד חמישה כדורים במשחק, היה אחראי הפעם וסיים ללא איבוד ועם 18 מ-33 ל-165 יארד. טרנר שרף 83 יארד על הקרקע. וויליאם מור סיים עם שתיים מהחטיפות.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully