וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות לציבור לאפי צפריר, לא הורשע בפרשת הפריצה

גלעד גרוסמן

29.11.2012 / 8:02

ביהמ"ש השלום גזר 250 שעות שירות לציבור לאפי צפריר בנוגע למקרה ביום פריצה מ-2009: "כל הסיפור יצא מפרופורציה"

250 שעות שירות לציבור נגזרו היום (חמישי) על מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר בבית המשפט המחוזי בעיר, בעקבות הפרשה שנחשפה בשנת 2009, במהלכה על פי החשד ביימו גניבה של תלבושות שחקנים בפריצה, שנעשתה כביכול למחסנים בקיבוץ עינת. על פי החשד, ראשי הקבוצה ביימו את הפריצה והגישו תלונה יום לפני המשחק מול מכבי חיפה בנובמבר 2009, על מנת להימנע מעונש מההתאחדות לכדורגל, בשל העובדה שמדי הקבוצה לא נשאו את סמל ליגת הטוטו, כנדרש בתקנון. בדיון, שנערך בפני השופטת ניצה מימון שעשוע הוחלט כאמור לזכות את דני לוי, ששימש בזמנו כיו"ר הקבוצה ואת אפי צפריר, מנכ"ל הקבוצה הנוכחי. צפריר ימשיך לכהן כנציג הקבוצה בהתאחדות לכדורגל.

בפסק הדין נכתב: "אין ספק כי מדובר בעבירה המשקפת כשלון מוסרי של מי שנמצא בתפקיד ניהולי בכיר ונושא באחריות, הן כלפי הקבוצה ובעליה והן כלפי ההתאחדות לכדורגל בה הוא חבר. יחד עם זאת, קיימות נסיבות לקולא, שחלקן קשור לעבירה וחלקן לנאשם. יאמר כי הנאשם הודה ונטל אחריות על חלקן בעבירה באופן מיידי בעת חקירתו במשטרה. יש לציין את אישיותיו הנורמטיבית ותפקודו התקין בכל תחומי החיים, עברו הנקי, היעדר תיקים פתוחים קודמים או מאוחרים ותרומתו לקהילה".

אפי צפריר אמר היום לוואלה! ספורט: "ההרשעה בוטלה. אני ממשיך כרגיל במועדון וגם בפעילות בהתאחדות לכדורגל. היועץ המשפטי של ההתאחדות חיכה והפסק דין מזכה ללא כל רבב. אני מאוד שמח שהפרשה הזו מאחוריי. הסיפור הזה יצא מכל פרופורציה, שמח שעכשיו הכול מאחוריי ואוכל להתרכז רק בהצלחת הפועל פתח תקוה".

  • עוד באותו נושא:
  • אפי צפריר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully