וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים הארבו החליט: קולין קפרניק יפתח

28.11.2012 / 23:41

סוף לסוגיית הקוורטרבקים בסן פרנסיסקו, קפרניק ישחק מול הראמס. סו נקנס ב-30 אלף דולר, באבין חתם בג'קסונוויל

זו הייתה סוגיית קוורטרבקים שהעסיקה את עולם הפוטבול, לפחות בצדו המערבי, במשך מספר לא מבוטל של ימים, והערב (רביעי) היא הגיעה לסיומה. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס הודיעה כי קולין קפרניק, הקוורטרבק שהצטיין לאחרונה, יפתח במשחק מול סנט לואיס על חשבון אלכס סמית'. סמית' הוא הקוורטרבק הפותח של הניינרס מאז 2005 (בתקופות לא רציפות), אולם הצטיינותו של קפרניק לצד פציעתו שלו היטו את הכף.

"אנחנו מאמינים שקולין הוא בעל היד החמה", אמר המאמן ג'ים הארבו, שכבר בשבוע שעבר, לפני המשחק מול ניו אורלינס , הצהיר כי יפתח עם הקוורטרבק שלדעתו ייתן יותר סיכוי לנצח.

קולין קייפרניק שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס עם ג'ים הארבו. Marcio Jose Sanchez, AP
אמר שיילך עם היד החמה ועשה כן. הארבו עם קפרניק/AP, Marcio Jose Sanchez

סאגה נוספת שמעסיקה את הליגה היא העונש לנדמוקונג סו, התאקל של דטרויט שבעט באשכיו של מאט שאוב מיוסטון במשחק חג ההודיה. סו ספג קנס קל של 30 אלף דולר, מאחר שהליגה לא הצליחה להוכיח כי הבעיטה הייתה מכוונת. "היא לא הייתה", התעקש סו, שגם סירב להתנצל בפני שאוב בשל חוסר הכוונה, לטענתו, לפגוע בו.

לא ברור מדוע דווקא ג'קסונוויל היא זו שהחליטה ללכת על ג'ייסון באבין, אבל הקיצוני הגנתי בן ה-32 ששוחרר מפילדלפיה יגיע לצפון פלורידה. שמונה קבוצות הביעו עניין בבאבין, אבל בגלל המאזן הגרוע (9:2) זכו בו הג'אגוארס. לבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully