וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "חשוב לי שאתם לא מלכלכים אחד על השני"

מאמן הפועל באר שבע ערך אסיפה בעקבות ההפסד להפועל תל אביב, וזימן את ברוכיאן, אג'ידה, גביש ופלצ'וק לשיחות אישיות

one

התבוסה להפועל תל אביב (4:1) לא הוציאה את המאמן אלישע לוי משווי משקל. המאמן כינס היום (רביעי) אסיפה, אותה הגדירו השחקנים כ"שיחה לחיזוק החלק המנטלי", בניסיון לעודד את השחקנים לקראת המפגש מול בני יהודה בשבת. לוי אמר באסיפה: "חשוב שנסתכל על המשחקים הקרובים, אל תתעסקו עם המשחק שהיה. אתם חייבים להיות חזקים, התהליך שקורה בקבוצה הוא ארוך. אני מאמין שאז נשיג את המטרות שלנו. אתם צריכים ביטחון כדי להיות מוכנים לקראת המשחקים שיהיו, זה חלק מהעבודה שלנו".

את האסיפה סיכם לוי כשאמר לשחקנים: "דבר אחד הופך אותי להיות מבסוט מכם, וזאת העובדה שאתם לא מלכלכים אחד על השני. זה חשוב. לא אומרים 'ההוא שיחק כך, וההוא עשה כך'. זה מראה על משהו".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
לא יצאר משווי משקל. לוי/ברני ארדוב

המאמן ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחנקים, בהם אוסטין אג'ידה, שהיה אשם בשניים מהשערים. בשלב זה, לוי לא מתכוון לבצע זעזוע ולהוריד אותו לספסל. "זה לא מאפיין אותו, אבל אוסטין איבד ריכוז וספג שערים שהוא בדרך כלל לא סופג. אי אפשר להסתיר את זה, אלא רק לנתח את זה. הוא תפס יום לא טוב", אמר לוי. גם ניקולאס פלצ'וק, אבירם ברוכיאן, עודד גביש ודובב גבאי זומנו לשיחות אצל המאמן.

שלושה ימים לאחר המשחק מול בני יהודה, הקבוצה תתמודד מול הפועל רמת גן, מה שיצריך מלוי לערוך רוטציה. ויליאם סוארס צפוי לחזור להרכב במשחק הקרוב, אבל יעזוב בתום העונה כשבמועדון כבר מתכננים למכור אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully