וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פילדלפיה ניפתה את ג'ייסון באבין

28.11.2012 / 1:36

הקיצוני הגנתי המצוין נופה על ידי אנדי ריד: "שיחת טלפון ממנו היא לא דבר טוב". אד הכבאי, אוהד הג'טס המפורסם, פורש

לא קל למצוא שחקני הגנה טובים בתקופה הזו של השנה, אבל בפילדלפיה איגלס, שהעונה שלהם נגמרה מזמן, החליטו להתכונן לחג המולד ולחלק מתנה לקבוצות ה-NFL. העיטמים שחררו אתמול (שלישי) את הקיצוני הגנתי ג'ייסון באבין, אחד ממעוזי ההגנה שלהם.

אף שבאבין לא צפוי להישאר מובטל זמן רב, ההודעה תפסה אותו בהפתעה: "בכל פעם שאתה מקבל טלפון מאנדי ריד, אתה יודע שזה לא טוב", אמר השחקן, שחווה תחת ריד הפסד שביעי ברציפות של האיגלס, לקרוליינה. "מאז שפייטון מאנינג שוחרר הבנתי שאף אחד לא חסין". באבין בן ה-32 רשם 18 הפלות קוורטרבק בשנה שעברה ו-5.5 בינתיים העונה. "אנו מודים לג'ייסון", מסר ריד בהצהרה, "יש לנו הזדמנות לתת לצעירים לשחק עד תום העונה".

האיגלס גם הציבו את התופס דשאן ג'קסון ברשימת הרזרבות בגלל פציעה בצלעות.

ג'ייסון באבין שחקן פילדלפיה איגלס. Tom Gannam, AP
מובטל הוא לא יישאר. ג'ייסון באבין/AP, Tom Gannam

לא רחוק מעיר האחווה העניינים יגעים גם כן. בניו ג'רזי נפל דבר, ולא בהכרח על המגרש עצמו - האוהד המפורסם אד אנזלונה, הידוע בכינויו "פיירמן אד" בשל קסדת כבאי שעימה בא למשחקים, הודיע על פרישה כקמיע הלא רשמי של הקבוצה. אד נגעל, כמו רבים מאוהדי הג'טס, מתצוגת הנפל בתבוסה 49:19 לניו אינגלנד פטריוטס ביום חמישי, אבל בעיקר נואש מעימותים עם אוהדי ג'טס אחרים. "עייפתי מזה", כתב, "יותר מדי ויכוחים. בחרתי ללבוש חולצה של מארק סאנצ'ז וזה הרגיז אנשים. יש כאלה שחושבים שאני מקבל כסף מהג'טס. אף פעם לא ראיתי סנט אחד מהקבוצה".

ג'מאל צ'רלס, הרץ האחורי של קנזס סיטי, ביקש וקיבל ביום ראשון את חתימתו של קוורטרבק היריבה דנבר פייטון מאנינג, שהוליך את הברונקוס לניצחון 9:17. "זה בשביל אמא שלי", הסביר. התופס של הקבוצה דווין בואו הצטלם עם מאנינג ואמר: "מי לא היה רוצה תמונה איתו?". מה נסגר עם הקבוצה הזו?

לאחר תצוגת הנפל ביום ראשון, החליט מאמן פיטסבורג מייק טומלין לשים את המפתחות בידי הרץ האחורי ג'ונתן דווייר במפגש עם בולטימור בשבוע הקרוב. דווייר היה אחד מארבעה רצים שאיבדו את הכדור בהשמטה במשחק בקליבלנד (רשארד מנדנהול עשה זאת פעמיים).

אד הכבאי אוהד ניו יורק ג'טס. Kathy Willens, AP
פרישה מעניינת. אד הכבאי/AP, Kathy Willens

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully