וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר הוכפלד: "זה משחק של להיות או לחדול"

27.11.2012 / 22:04

מנכ"ל הפועל ירושלים מתכונן למפגש מול בודיוולניק ביורוקאפ (ד', 18:45, 5+), ומבהיר: "לא מתוכננים שום שינויים בסגל"

לאחר ההפסד המביך לאשקלון בתחילת השבוע, תנסה הפועל ירושלים להתעשת ולשוב למסלול הניצחונות מול בודיוולניק קייב במסגרת היורוקאפ מחר (רביעי). שתי הקבוצות נמצאות במאזן 2:1. בשבוע שעבר ניצחה אמנם הפועל ירושלים את האוקראינים 67:81, והשאירה לעצמה סיכוי לאחר שניצחה את קייב בשבוע שעבר. יחד עם זאת, בירושלים מדגישים כי משחק החוץ מחר צפוי להיות הרבה יותר קשה, חדשות רעות מגיעות מגזרתו של אורי קוקיה, שלא התאמן הערב עם הקבוצה ולא יהיה כשיר למשחק מחר.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יתאוששו מההפסד המביך בראשון? דרוקר/ברני ארדוב

בסיום המשחק מול אשקלון ובאופן חריג, המאמן שרון דרוקר צווח בחדר ההלבשה על השחקנים על ההגנה הרופפות שהציגו, כשהשבוע הקפיד להדגיש לקראת המכריע מחר כי "הגנה חזקה, אגרסיביות ולשחק ביחד", מהווים מפתח להשגת הניצחון.

מנכ"ל הקבוצה, אמיר הוכפלד, השוהה עם הקבוצה באוקראינה אמר לקראת ההתמודדות: "זה משחק של להיות ולחדול. זו עובדה", אמר הערב הוכפלד לוואלה! ספורט. "אם ננצח אנחנו חזרה בתמונה, אם לא נצליח, הסיכויים שלנו כמעט ולא קיימים יותר באירופה. האם הלחץ ישפיע? אני מאמין שהקבוצה תצא מחר כמו מלוע של תותח, אני מאמין שהיא תצא כך כי לשחקנים יש רצון להוכיח את היכולת שלהם אישית וגם כקבוצה".

המנכ"ל סיפר על האווירה בקבוצה: "השחקנים רוצים לנצח ומודעים לגמרי לחשיבות של המשחק. מרגישים את זה בקבוצה. הם לקחו מאוד קשה את ההפסד לאשקלון בתחילת השבוע, אני מקווה שמחר נראה את הפועל ירושלים כפי שאנו ראינו אותה בכמה משחקים, הפועל הלוחמת, האגרסיבית. וניתן לעשות את זה מחר".

בתחילת השבוע התבטא בכיר בהפועל כי "אם שחקנים לא יראו שהם רעבים ורוצים לשחק הם פשוט לא יהיו פה", האם צפויים שינויים במצבת השחקנים?

"כרגע לא מתוכננים שינויים. כל השחקנים שאני רואה פה, כולם רעבים ובטירוף חיובי להוכיח את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully