וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדמוקונג סו חמק מהשעייה

27.11.2012 / 15:59

הליגה לא תשעה את שחקן דטרויט על הבעיטה באשכיו של מאט שאוב, צפוי לקנס כספי. הארבו לא החליט מי יפתח בניינרס

כל הרחשים מסביב העידו על כך שנדמוקונג סו מדטרויט צפוי להיענש בכבדות על ידי ה-NFL בשל הבעיטה לאשכיו של שחקן יוסטון מאט שאוב ביוסטון חמישי האחרון (31:34 לטקסאנס בהארכה), אבל בליגה חשבו אחרת ונתנו לשחקן ליהנות מחמת הספק והוא ייצא, כפי הנראה, עם קנס כספי.

מאט שאוב שחקן יוסטון טקסאנס. Paul Sancya, AP
הליגה לא מאמינה שזה לא היה מכוון. שאוב מתפתל אחרי הבעיטה של סו/AP, Paul Sancya

סו בעט באשכיו של שאוב בפתיחת המשחק של הליונס מול יוסטון בחג ההודיה, שנה אחת בדיוק לאחר שהורחק במשחק במעמד הזה מול גרין ביי. נראה היה שהעונש יהיה חמור לאור ההיסטוריה המכוערת שלו, אבל ב-NFL לא מצאו הוכחות כי בעיטת הסוס היישר למפשעה של שאוב הייתה מכוונת. עם זאת, הוא לא ייצא נקי. דובר הליגה גרג איילו מסר כי המקרה עדיין נבחן, ונראה כי סו יספוג קנס כספי.

אלכס סמית' בריא, קולין קפרניק מככב - ואף אחד עדיין לא יודע מי יפתח בסן פרנסיסקו בסנט לואיס. "סמית' הוא הקוורטרבק הפותח שלנו והוא לא עשה שום דבר שיצדיק את איבוד המשרה. מצד שני, אי אפשר להגדיר את קולין כקוורטרבק מחליף, הוא היה מאוד פרודוקטיבי". הארבו יודיע ביומיים הקרובים מי יעלה ראשון לאולם במיזורי.

טמפה ביי באקנירס כבר איבדה השנה את מגן הפינה אקיב טאליב לארבעה משחקים בשל שימוש בחומרים אסורים, ולאחר שמסרה אותו לידי ניו אינגלנד, היא נאלצת להתעמת עם עוד השעיה של קורנרבק, הפעם אריק רייט. השחקן הסביר: "זו תוצאה של נטילת אדראל (תרופה נגד הפרעת קשב וריכוז - ד.ר.) בגלל בעיה שממנה סבלתי", אמר רייט. את הליגה זה לא שכנע.

קולין קפרניק שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Bill Hager, AP
ימשיך לפתוח? נחכה לימים הקרובים. קפרניק/AP, Bill Hager

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully