וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אורי אוזן מונה לעוזר המאמן

אריק בנאדו בחר במגן העבר כעוזרו, הציג אותו בפני השחקנים והודה להם. שחקן: "הוא שינה את האווירה, מרגישים בטוחים"

one

"גם לפני שנתיים שמחת האליפות של אריק הייתה מהולה בעצב, כשסבו ובת דודתו נפטרו. הוא הוכיח אתמול למה שחר היה צריך לסמוך עליו, אנחנו איתו, באש ובמים". כך אמרו במכבי חיפה בסיום המשחק בטדי אמש, לאחר שהניצחון על בית"ר ירושלים היה מהול בעצב מסויים בעקבות מות סבתו של המאמן אריק בנאדו. המאמן קיבל אתמול (ראשון) תמיכה גדולה מאנשי המועדון והנשיא יעקב שחר ניסה לעודד את רוחו.

בנאדו אמר לוואלה! ספורט: "אני גאה בשחקנים ומגיע להם כל הקרדיט על העבודה הטובה שעשו. הייתה לחימה ומחשבה בניצחון הזה. מכבי חיפה זה מועדון גאה שהיום הוכיח את עצמו. עשינו צעד כדי לחזור לצמרת, זה המקום הראוי שלנו. אני מודה לקהל".

בחיפה הודיעו הבוקר שאורי אוזן, שעומד לסיים את קורס הפרו שלו, מונה לעוזר המאמן של בנאדו בחיפה. אוזן, 33, פרש מכדורגל בסיום העונה שעברה בשל פציעה בגבו ומאז שימש כפרשן. מגן העבר, שגדל במכבי נתניה, נרכש על ידי מכבי חיפה בקיץ 2004 ושיחק בשורותיה עונה וחצי לפני שהמשיך להפועל פתח תקוה (שתי קדנציות), מכבי נתניה, הפועל כפר סבא, מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקוה.

לפני האימון הציג בנאדו את עוזריו אוזן ושמוליק חנין ואמר לשחקנים: "לא היה לי זמן להודות לכם בגלל הבשורות שקיבלתי אבל בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לכם על ההקרבה והמחויבות ואחל בהצלחה לשני העוזרים שלו. המגן השמאלי, טאלב טוואטחה, עשוי לחזור מחר לאימונים מלאים עם הקבוצה.

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. מגד גוזני
"מכבי חיפה זה מועדון גאה". אריק בנאדו/מגד גוזני

בחדר ההלבשה של מכבי חיפה פרצה שמחה גדולה, שלא זכורה מאז הניצחון על הפועל רמת גן. "הפעם זה היה מתוק יותר וגדול יותר. שיחקנו בשביל אריק ובשביל הקהל שלנו, שלא טעם מזמן ניצחון. אולי זה הניצחון שיוציא אותנו מהמשבר הקשה שעברנו. אריק שינה כאן את האווירה, שחקנים מרגישים בטוחים יותר בעצמם".

בויאן שראנוב ספג ביקורת על השער שספג ובמועדון היו סבורים שהוא לא היה צריך לצאת מהשער משום ששחקן אחר היה אמור לשמור על מויאל. "הוא יותר נמוך מרוב השחקנים, לא ברור איך הוא עלה לכדור כזה, גם להגנה יש חלק", אמרו. והייתה גם ביקורת מקצועית, למרות הניצחון: שחקנים סבורים שאנדריי פיליאבסקי חייב היה להיכלל בסגל מלכתחילה. "מה היה קורה אם דקל היה מתחיל את המשחק ואז יוצא החוצה? אם פיליאבסקי הוא הבלם השלישי, הוא צריך להיות בסגל ולשחק לפני דמאו או דגני בעמדה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי חיפה חוגגים. מגד גוזני
סוף סוף ניצחון. שחקני חיפה חוגגים בטדי./מגד גוזני

נראה כי אחד השיקולים של בנאדו הוא לכלול כמה שיותר שחקני התקפה בסגל, כדי לא לגרום למרמור. בחיפה אמרו אתמול כי השילוב בין יניב קטן לחן עזרא הזכיר מעט את מחנה האימונים בקיץ, בו שיתוף הפעולה ביניהם בחלק הקדמי הצליח. לירוי צעירי היה אמור לפתוח אתמול בהרכב, אבל נראה כי השיקול העיקרי לגביו היה הפציעה שעבר ולכן הוחלט לפתוח עם גוסטבו בוקולי.

הפציעה של אוראל דגני הדאיגה מעט את הצוות המקצועי משום שהוא נפצע באותו אזור בו נותח בקיץ. לעומתו, תמיר כהן אמור לחזור בקרוב למגרשים ויתחרה שוב על חולצת ההרכב. המאמן מתכוון לערוך רוטציה מסויימת בהרכב, משום שעד יום ראשון מצפים לקבוצה שני משחקים, ביום רביעי בנתניה (רבע גמר גביע הטוטו, משחק ראשון) ובראשון הדרבי החיפאי. דלה ימפולסקי ייכלל בסגל למשחק ודקל קינן החולה אמור לפתוח יחד עם ויאם עמאשה, שנראה עדיין חלוד אתמול וזקוק ליותר דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully