וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מלאים באחווה

27.11.2012 / 8:56

קרולינה הגיעה לעיר האחווה פילדלפיה ונהנתה מהכנסת אורחים וניצחון 22:30. הפסד שביעי רצוף לאיגלס, משחק גדול לניוטון

פילדלפיה (8:3) - קרולינה (8:3) 30:22

מלכתחילה זה לא היה מאנדיי נייט גדול במיוחד. למעשה, שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה עם כמות הניצחונות המשותפת השלישית הכי נמוכה אי פעם במשחקי המאנדיי נייט. למרות זאת, המשחק שהתפתח היה לא רע בכלל ובסיומו עשה אנדי ריד עוד צעד גדול בדרך לפיטורים הקרובים, כשספג הפסד שביעי ברציפות. מן העבר השני, קאם ניוטון, לא בעונה גדולה במיוחד, הזכיר את יכולתו מעונת הרוקי ותצוגה נהדרת שלו, שכללה שני טאצ'דאונים במסירה ושניים בריצה, סידרה לפנתרים ניצחון שלישי העונה ושני בארבעת המשחקים האחרונים שלהם.

קרולינה שעטה קדימה ברבע הראשון והפכה פיגור 3:0 ליתרון 3:14, כשניוטון מוצא לצמד טאצ'דאונים את גארי בארנידג' ל-24 יארד ואת ברנדון לאפל ל-43. פילי חזרה לעניינים ברבע הבא, עם צמד שערי שדה נוספים וביניהם, ריצה של 65 יארד של ברייס בראון, עד לאנדזון. האיגלס ניסו מהלך המרה של שתי נקודות, שכשל וירדו למנוחה ביתרון נקודה.

המחצית השנייה נפתחה עם טאצ'דאון ריצה ראשון של ניוטון, אבל בראון ענה בשני שלו וגם לרבע האחרון עלתה פילדלפיה ביתרון. שם נגמר לה המזל, כשהפנתרים משיגים שער שדה וניוטון שוב מגיע לאנדזון. האקסטרה פוינט של קרולינה נכשל ולפילדלפיה היה עוד צ'אנס להשוות, אבל ברנדון בויקין פימבל את ההחזרה והמשחק נגמר.

ניוטון סיים עם 18 מ-28 ו-306 יארד, כשהוא מוסיף 52 על הקרקע. ניק פולס האנמי מסר 119 יארד ב-16 מ-21, בלי טאצ'דאון או איבוד. ברייס בראון עשה כל שביכולתו ורץ ל-178 יארד, אבל גם פימבל פעמיים.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully