וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אפשר להפסיד, אסור להתפרק בצורה כזאת"

מאמן באר שבע התייחס לתבוסה. אכזבה גדולה מאג'ידה שלא יסופסל, חלק משחקני הקישור יירדו לספסל: "פשוט נעלמו"

one

בהפועל באר שבע יצאו מאוד מאוכזבים מההפסד להפועל תל אביב (4:1), ובעיקר מאוסטין אג'ידה. השוער שספג שני שערים באשמתו הישירה מיהר בסיום המשחק לחדר ההלבשה ונראה מכונס בתוך עצמו. "משהו מוזר עבר עליו במשחק הזה, יותר מדי טעויות במשחק אחד", אמרו עליו במועדון. בשלב זה, לאלישע לוי אין כוונה לספסל את השוער, אבל ייתכן שתצוגה זהה במחזור הבא תוריד אותו לספסל.

אלישע לוי אמר לוואלה! ספורט: "זה לא מאפיין אותו, אבל אוסטין איבד ריכוז וספג שערים שהוא בדרך כלל לא סופג. אי אפשר להסתיר את זה, אלא רק לנתח את זה. הוא תפס יום לא טוב. חבל לנו שזה קרה ובעיקר על הקהל שבא ותמך, אבל צריך להמשיך להיאבק. חסר לנו משחק אחד (הפועל רמת גן, א"י), צריך לנצח אותו ולהתקדם. נגד הפועל תל אביב אתה לוקח בחשבון שאפשר להפסיד, אבל אסור להתפרק בצורה כזאת".

לוי נשאל גם על המצב בו הקבוצה נמצאת. "אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין קבוצה שמשחקת טוב לקבוצה שמנצלת הזמנויות. בכל מקרה אסור להתפרק, לא ב-3:1 ולא בשום מצב. זה נכון שהתוצאה לא משקפת, אבל לך תספר את זה".

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע (ימין) מול טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
היו לו משחקים טובים יותר. אג'ידה/ברני ארדוב

הבעלים אלונה ברקת שנכחה במשחק עזבה בסיום את האיצטדיון במהירות וניכר כי גם היא מאוכזבת מאוד מהשחקנים. אכזבה גדולה נרשמה גם משחקני הקישור, בהם דיא סבע ואבירם ברוכיאן, ש"נעלמו לאורך דקות ארוכות", כהגדרת גורמים במועדון. גם פיטר אוסיאקו לא הרשים אתמול ולא השתתף מספיק בעבודת ההגנה הקבוצתית.

כפי שמסתמן כרגע, חלק משחקני הקישור ירדו לספסל במחזור הבא. הקבוצה תארח את בני יהודה בשבת וכעבור שלושה ימים את הפועל רמת גן, למשחק השלמה. "אם ננצח את רמת גן, המצב יהיה קשה, אבל ניצחון יקרב אותנו שוב לפלייאוף העליון, וזאת המטרה", אמרו בקבוצה. ויליאם סוארס צפוי לחזור להרכב במשחק הקרוב, אבל יעזוב בתום העונה כשבמועדון כבר מתכננים למכור אותו. החלוץ ניקולס פלצ'וק יעבור בדיקה בסורוקה בעקבות כדור שספג בראשו וגרם לו לאיבוד הזיכרון.

פלצ'וק סיפר הבוקר: "אני לא זוכר כמעט כלום מהמשחק, כאילו לא הייתי בו. לא זוכר גם איך קיבלתי את המכה". על ההפסד אמר: "ממה שהבנתי, ספגנו שלושה שערים בכמה דקות, אז קשה לחזור מזה. יש לנו בעיה בחלק הקדמי, אבל אני מאמין שיהיה בסדר. נצטרך לחזור לשחק את הכדורגל שהצגנו במחזורים האחרונים, גם אם לא ניצחנו. היכולת הייתה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול קלמי סבן שחקן הפועל באר שבע, דיא סבע. ברני ארדוב
משחק מאכזב שלו. דיא סבע משמאל./ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully