וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אוון לונגוריה יישאר בטמפה ביי עד 2023

26.11.2012 / 19:24

הכוכב של הרייז זכה להארכת חוזה ענקית, במסגרתה יקבל 100 מיליון דולר. "הטוב ביותר עוד לפנינו", אמר נשיא הקבוצה

מאז שהצטרף אוון לונגוריה לטמפה ביי בעונת 2008, הרייז נהנים מהתקופה הטובה ביותר של המועדון. שחקן הבסיס השמאלי זכה בתואר רוקי העונה והוביל את הקבוצה הצנועה מפלורידה לוורלד סירייס כבר בשנתו הראשונה ב-MLB. בעונה שעברה הוא היה אחראי על הווקאוף הומראן שהשלים את המהפך הענק מול הרד סוקס ושלח את טמפה לפלייאוף וגם העונה, למרות פציעה שגרמה לו להפסיד 85 משחקים, היה ללונגוריה חלק גדול בעונה לא רעה של הרייז. כעת, הגיע זמנו לקבל תגמול על כל העבודה הקשה.

בגיל 27, זכה הערב (שני) לונגוריה להארכת חוזה על סך 100 מיליון דולר, שתשאיר אותו במדי טמפה ביי עד 2023. המועדון, שלא ידוע במיוחד בשל עושרו, החליט לשים את המזומנים על הכוכב הכי גדול שיש לו ולשמור אותו בסביבה להרבה שנים. החוזה הנוכחי של לונגוריה עתיד היה להסתיים ב-2016.

"בחרנו בו ב-2006 מתוך אמונה שהוא והאירגון שלנו יגדלו יחד וישיגו דברים גדולים", אמר נשיא הקבוצה סטיוארט סטרנברג, "לכן חתמנו על חוזה ארוך טווח ב-2008 והארכנו את הקשר כעת. אוון הפך לשחקן מרכזי בקבוצה ואני גאה במה שהשגנו ביחד בשבע השנים האחרונות ומאמין שהטוב ביותר עוד לפנינו".

המגיש הנהדר של הרייז דייויד פרייס צייץ בטוויטר בתגובה לחדשות: "וואו. אנחנו מרימים כוסית בשבילך, אני שמח לראות ששילמו לך. בטח זה מרגיש נהדר!!!"

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully