וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: זמן להיפרד?

29.11.2012 / 14:03

משחק גדול בין אטלנטה לניו אורלינס יוציא לדרך את המחזור ה-13. הפאלקונס ינסו לסגור סופית את הבית (ו', 3:20, ESPN)

אטלנטה (1:10) - ניו אורלינס (6:5), בין חמישי לשישי, 3:20, ESPN

יום ראשון החולף היה מאוד סמלי לעונה שעוברת על שתי הקבוצות. בעוד ניו אורלינס הגיעה כמעט עד לבאר, אבל הפסידה משחק ביתי מול סן פרנסיסקו, שיכול היה להיות זה שיקרב אותה משמעותית לפלייאוף, אטלנטה עשתה שוב את מה שהיא עושה לכל אורך העונה וניצחה משחק צמוד.

עבור הפאלקונס, שגברו בחוץ בנקודה על הקבוצה השנייה שניסתה להציק להם ב-NFC דרום, טמפה ביי, היה זה ניצחון שביעי העונה בהפרש טאצ'דאון ומטה והם בדרכם הבטוחה עד מאוד לזכייה בבית ובחטיבה כולה. כדי להשלים את מצב הרוח הטוב בג'ורג'יה, מאט ריאן והחברים ישמחו לנצח את הקבוצה שקטעה להם את העונה המושלמת, לפני שבועיים וחצי בלבד.

כאמור, ניו אורלינס די ירתה לעצמה ברגל בהפסד לניינרס וכעת היא שוב תצטרך ניסים ונפלאות כדי לחזור לתמונה. הבעיה של הסיינטס היא שמיד אחרי המשחק הזה עוד מצפה להם נסיעה למפגש מול הג'איינטס בניו יורק ובקיצור, יש דברים שאולי גדולים אפילו על דרו בריס.

בהתחשב בעובדה שהתקפות המסירה משני עברי המגרש הן מהטובות בליגה (אטלנטה שנייה, ניו אורלינס חמישית) ואילו התקפות הריצה הרחק בצד השני (אטלנטה 28, ניו אורלינס 27), כנראה שאפשר לצפות להרבה מאוד יארדים תחת הכיפה. אטלנטה ניצחה רק פעמיים ב-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אבל עוד לא הפסידה העונה בבית בחמישה משחקים, בהחלט מעניין.

התחזית: הפאלקונס במצב רוח הרבה יותר טוב. אטלנטה

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully