וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "אין מאושר ממני"

חלוץ הפועל ת"א חגג את השלושער ב-1:4 על הפועל באר שבע. אבוקסיס: "מרוצה מאוד". לוי: "מרכז השדה שלנו היה פרוץ"

one

טוטו תמוז חזר לעצמו ובענק הערב (שני). חלוץ הפועל תל אביב כבש שלושער תוך 20 דקות, בין הדקות 54-74, והוביל את האדומים ל-1:4 מרשים מאוד על הפועל באר שבע באצטדיון החדש בנתניה, אליו נדדה הקבוצה של יוסי אבוקסיס בשל השזרוע שעובר הדשא בבלומפילד. בעקבות הניצחון, עלתה הפועל תל אביב למקום הראשון בליגת העל בזכות הפרש שערים עדיף על פני היריבה העירונית.

שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
קיבל את כדור המשחק, ומגיע לו אחרי ערב כזה. טוטו תמוז/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "במחצית השנייה היינו יותר אגרסיבים. כל בעיטה של טוטו היום הלכה כמו שצריך. היו לנו הרבה התקפות יפות בחצי השני. עדיין יש מה לשפר, אבל זה משמח אותי מאוד, כי אחרי אירופה ביום חמישי דווקא היינו צריכים לסבול מעייפות, אבל החצי השני היה טוב ונראה שלקבוצה אין בעיה של עייפות. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה". על המקום הראשון: "זה תמיד כיף, אבל הדרך כל כך ארוכה שזה פשוט כיף ולא יותר".

על טוטו תמוז אמר המאמן: "אני יודע את היכולות שלו, אני יודע מה הוא יכול לתת לקבוצה. אנחנו מדברים הרבה. הוא שחקן מאוד חשוב להפועל תל אביב. האדום בטדי קצת הוציא אותו מהפוקוס, אבל בשני המשחקים האחרונים הוא חזר. הוא עדיין יכול לתת לנו יותר, ואני מאוד מקווה שזה מה שיהיה".

על סוגיית עוזר המאמן אמר אבוקסיס: "כמובן שאני צריך עוזר, חכו כמה ימים והכל יהיה בסדר".

טוטו תמוז, שלקח הביתה את כדור המשחק: "אנחנו מבסוטים מאוד מהניצחון הזה. חששנו מאוד בהתחלה, ידענו שאנחנו בתקופה טובה, אבל שצריך לבוא מרוכזים, מפוקסים, ואין מאושר ממני. כל הכבוד לכל החבר'ה, ואני רוצה לציין במיוחד את רועי גורדנה".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי: "בהתחלה נראינו טוב, ואז תוך כמה דקות במחצית השניה ספגנו. אחר כך ניסינו לחזור אבל מרכז השדה שלנו היה פרוץ והם ניצלו את זה. צריך לדעת להבקיע שערים, ואנחנו לא ידענו לעשות את זה. אנחנו מגיעים להרבה הזדמנויות ולא מבקיעים, זה חוזר על עצמו.

"כל בעיטה של הפועל נכנסה פנימה, ויש משחקים מהסוג הזה. מאוד חבל לנו, כי בא הרבה קהל. איבדנו ריכוז בחצי השני, עשינו את כל הטעויות האפשריות, וננסה לתקן במשחק הבא. אני לא יודע מי הגביה ציפיות, אנחנו עדיין יכולים להגיע לפלייאוף העליון. הכל קרוב בליגה הזאת, אין הבדלים גדולים בין הקבוצות, ותהיה מלחמה עד הסוף. אני מקווה שהקהל ימשיך לתמוך בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
עדיין עם ניצחון אחד. לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully