וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין של הכדורסל

26.11.2012 / 16:30

אחרי שעלתה שתי ליגות בשנתיים, הפועל עלי קלנסווה מובילה את הליגה הארצית מחוז צפון במאזן מושלם. עכשיו רוצים לעשות שם היסטוריה

עידו שחם

צילום: עידו שחם

עריכה: רן צימט


זה לא סוד שהכדורסל הוא לא הכי פופולארי במגזר הערבי, וגם בליגות הנמוכות לא רואים הרבה קבוצות משם. ובכל זאת, מוליכת מחוז צפון בליגה הארצית (הליגה השלישית) היא הפועל עלי קלנסווה, שרק לפני שנתיים שיחקה בליגה ב' אבל טיפסה שתי ליגות מהר מהצפוי. אם זה לא מספיק, קלנסווה מובילה כיום את מחוז צפון של הליגה הארצית, ומקבוצה שהייתה אמורה להיאבק על ההישרדות בליגה הארצית, היא הפכה לקבוצה שמועמדת לעלות לליגה הלאומית. עד היום שיחקו שתי קבוצות מהמגזר הערבי בליגות הבכירות יותר, נצרת וירכא. בניגוד לשתי הקבוצות האלה שייצגו בעיקר את הערבים הנוצרים והדרוזים, קלנסווה היא הקבוצה הראשונה שמייצגת את הציבור הערבי-מוסלמי ועל כך ראשיה גאים. חוץ מזה, מדברים בקלנסווה על קבוצת דו קיום מהמרכז, ובקיץ האחרון הביאו לשם לא מעט שחקני רכש יהודים כשהבולטים שבהם הם מושון יעקוסי ואור איתן, לשעבר בליגת העל.

עם כל זה, עיניה של הפועל קלנסווה נשואות אל הליגה השניה ומי יודע. אולי אפילו אל ליגת העל. בינתיים, קיים שם אולם כדורסל שראוי גם לליגה הלאומית, אוהדים קולניים ונאמנים יש בשפע, ונראה שמה שחסר זה תקציב ראוי, שיגרום להפועל עלי קלנסווה להפוך אולי לבני סכנין של הכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully