וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס יעזוב בתום העונה

25.11.2012 / 8:50

הקשר שעזב את ישראל בעקבות המצב הביטחוני וחזר לאחר הפסקת האש לא יאריך את חוזהו ויימכר. תג המחיר: מיליון דולר

אחרי מספר ימים בהם לא היה בישראל בשל חשש מהמצב הביטחוני, הקשר ויליאם סוארס נחת הבוקר (ראשון) בארץ ויגיע לאימון הקבוצה. במועדון הוחלט כי רק לאחר שיערוך אימון מלא אלישע לוי ייפגש עימו ויחליט האם הוא ייכלל בסגל למשחק מול הפועל תל אביב מחר. השחקן לא התאמן בימים האחרונים ובמועדון חוששים שהוא אינו בכושר משחק ובכל מקרה הוא לא יפתח בהרכב. כזכור, ההחלטה לעזוב את הארץ הגיע על רקע המצב הביטחוני, כשאשתו של השחקן סירבה שיחזור מפורטוגל לישראל. אתמול הודיעו האדומים כי השחקן בדרך חזרה לאחר שהובהר לו כי עליו לעמוד בתנאי החוזה שלו. גם סוכנו, אפי סופר, שוחח עימו במטרה שיחזור.

בתוך כך, דומה כי החזרה של סוארס היא כנראה עוד תחנת מעבר בדרך לעזיבה סופית. בבאר שבע הוחלט לנסות ולמצוא לסוארס קבוצה בחו"ל בקיץ והיא תדרוש עבורו מיליון דולר. "רכשנו אותו ב-550 אלף, אין סיבה שלא נחזיר את ההוצאות שלנו, הוא שחקן מרכזי בקבוצה", הסבירו במועדון.

שחקן הפועל באר שבע וויליאם סוארס. מגד גוזני
עוד תחנת מעבר בדרך לעזיבה סופית. סוארס/מגד גוזני

באר שבע התאמנה לאורך כל השבוע החולף בנס ציונה. בשל ההכרזה על הפסקת אש, הקבוצה שבה להתאמן בבירת הנגב ומחר תצא למשחק שייערך בנתניה בעקבות שזרוע באיצטדיון בלומפילד. לאחר שאופ"א הודיעה רשמית כי משחקה הדחוי של קריית שמונה מול בילבאו ייערך ביום רביעי הקרוב, באר שבע לא תארח כמובן את הקבוצה מהצפון ביום רביעי, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. המשחק נדחה למועד לא ידוע.

בהתאחדות לכדורגל טרם החליטו גם מתי והיכן יתקיים המשחק החסר של הקבוצה מול הפועל רמת גן, אך בקבוצה קיבלו מסרים כי הוא ככל הנראה יתקיים ביום שלישי הבא, 4 בדצמבר.

לפחות בשלב הראשון, הבלם הגנאי בבה מנסה שהצטרף אתמול לאימונים מיועד לחזק את קבוצת הנוער ולא את הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully