וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "מוזר שדווקא אוסקר מתנהג מכוער"

כעס על מאמן מכבי ת"א: "הוא אמר לשחקניו להמשיך כששחקנים פצועים על הדשא". רן יצחק: "קשה להסביר מה קרה"

one

ברמת השרון נרשמה אמש (שבת) אכזבה גדולה מאוד בסיום הההפסד הדרמטי 4:3 למכבי תל אביב. השחקנים ירדו לחדר ההלבשה עצבניים מאוד ופלטו "אנחנו פראיירים", ו"איזה גולים קיבלנו". ביקורת נשמעה גם נגד השוער גל ניר ובמועדון אמרו: "הוא צריך לרדת לקרקע. הוא נתן יותר מדי כותרות ודיבר על הפועל תל אביב וצריך להוכיח קודם שהוא ראוי לרמת השרון".

בנוגע להתנהלות של אוסקר גרסיה, שמנחם קורצקי טען בסיום שהוא קילל אותו, אמרו: "מוזר שדווקא הוא שכביכול אמור להבין מנטליות אירופאית נראה ככה, מתנהג מכוער ואומר לשחקנים שלו להמשיך ששחקנים פצועים על הדשא. כנראה שהוא עדיין לא התאושש מהטילים ובגלל זה הוא מתנהג ככה, שיסבירו לו שיש הפסקת אש".

גל ניר שוער עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
"הוא צריך קודם להוכיח שהוא ראוי לרמת השרון". גל ניר/ברני ארדוב

רן יצחק, שכבש צמד, אמר בסיום: "אנחנו כולנו מאוד מאוכזבים, אבל שמחים מהדרך. להוביל 1:3 על מכבי תל אביב זה לא קורה כל יום. קשה לי להסביר מה קרה. הובלנו והם חזרו למשחק עם גול ועוד גול ובסוף ראינו מה קרה. אחרי שהובלנו הלכנו קצת אחורה וזה טבעי כשאתה מוביל בבית מול קבוצה כמו מכבי תל אביב. לא יודע אם זו נאיביות, כי אנחנו לא קבוצה שסופגת הרבה גולים בדרך כלל. כולם יודעים שאנחנו לא סופגים הרבה ועוד בבית שלנו. קשה מאוד להבקיע ארבעה שערים נגדנו. היה למכבי תל אביב קצת מזל".

יצחק נשאל האם הכושר הטוב בו הוא נמצא יכול להביא אותו בעתיד לקבוצה גדולה ואמר: "אני לא חושב על זה כרגע. כרגע מה שמעניין אותי זה להיות טוב ברמת השרון ולעזור לקבוצה להצליח. אם בעזרת השם אעבור לקבוצה גדולה, אני אשמח". קובי מוסא שנפצע אתמול בשריר ומשה אבוטבול ייבדקו היום וצפויים להיות כשירים למחזור הבא. ברמת השרון שמחו לארח אתמול כ-500 אוהדים מהדרום, כאשר בנוסף כ-2,000 כרטיסים נמכרו לאוהדי מכבי תל אביב והניבו הכנסה של כ-150 אלף שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רן יצחק שחקן עירוני רמת השרון מול קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא יודע אם זו נאיביות, כי אנחנו לא קבוצה שסופגת הרבה גולים בדרך כלל". יצחק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully