וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "כולנו נרגשים מאוד בשביל דארן פלטשר"

מערכת וואלה! ספורט

25.11.2012 / 6:23

מנג'ר יונייטד פרגן לקשר אחרי השער שלו מול ק.פ.ר. ונגר ספג בוז מאוהדי ארסנל ואמר לעיתונאים: "כולכם מנג'רים גדולים"

ספורט 2

אחרי שני הפסדים של 1:0 ברציפות, הצליחה מנצ'סטר יונייטד לחזור למסלול הניצחונות הערב (שבת) עם 1:3 ביתי על נועלת הטבלה קווינס פארק ריינג'רס. השדים האדומים חזרו מפיגור בזכות שערים של ג'וני אוואנס, דארן פלטשר וחאבייר הרננדס. יונייטד חזרה למקום הראשון ותצפה בשמחה בקרב בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי.

סר אלכס פרגוסון, שפסלו הוצב מחוץ לאולד טראפורד ביום שישי, החמיא לפלשטר שכבש שער ראשון מאז חזר מהדלקת במעי הדס, ממנה סבל. "כולם נרגשים מאוד בשבילו", אמר פרגי על בן ארצו, "הוא עבר דרך ארוכה מאוד כדי לחזור. זו הפעם הראשונה בה הוא שיחק פעמיים בשבוע אחד. הוא לא אכזב אותנו, הוא אף פעם לא מאכזב. זה מצוין לקבל אותו בחזרה. הוא תרם לנו הרבה". פרגוסון התייחס למשחק עצמו ואמר: "שיחקנו אולי 10 או 15 דקות. זה הסיכום הכללי של ההופעה שלנו. כמובן שזה מתסכל שאנחנו כל פעם נקלעים לפיגור, אבל העובדה שספגנו כנראה הדליקה אותנו".

פלטשר עצמו אמר: "הדבר היחיד ששימח אותי בשער שלי היה שהוא העלה אותנו ליתרון. זה נהדר לחזור, לכבוש שערים, אבל אתה רוצה להיות בקבוצה המנצחת. כשפיגרנו, חשבתי 'אוי לא, הנה זה מתחיל', אבל השחקנים תמיד מגיבים כמו שצריך".

מנגד, הארי רדנאפ ישב ביציע וראה את קבוצתו החדשה רושמת בסך הכל משחק חיובי וגוררת את השדים האדומים למשחק קשה מאוד. אחרי המשחק, אמר רדנאפ: "לא הגעתי הנה כדי לרדת ליגה. הכל תלוי בשחקנים, הם היחידים שמשחקים. הם חייבים להיות טובים יותר מהצורה בה שיחקו עד עכשיו. היה להם מנג'ר טוב כמו מארק יוז, הוא ברמה גבוהה מאוד".

אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
מחמיא לפלטשר. פרגוסון/AP

ארסנל רשמה עוד משחק מאכזב ושוב כשלה בניסיונותיה לרשום ניצחון שני ברציפות, בפעם השנייה העונה. ארסן ונגר ביצע החלטה שנויה במחלוקת כשבדקה ה-88 הוציא את החלוץ אוליבייה ז'ירו והכניס במקומו את פרנסיס קוקלין, מה שזיכה אותו בקריאות 'אין לך מושג מה אתה עושה' מצד אוהדי התותחנים.

כשנשאל לגבי הקריאות, תקף ונגר את המראיין שלו ואמר: "אני לא רוצה להגיב על זה. אני עושה את העבודה שלי ועושה את המיטב שלי בשביל המועדון. אני משאיר את זה כדי שאתם תשפטו. אני מנסה להיות הכי טוב שאני יכול. האם זה כואב לשמוע קריאות כאלו? תראו, אני מאמן כבר 30 שנה ברמות הכי גבוהות ואני צריך לשכנע אתכם שאני יודע לנהל קבוצה? בכמה משחקים אתה אימנת? אני מבטיח לך שאם תצליח להעביר משחק אחד, אני אשב ביציע ואקרא לעברך 'אתה כן יודע מה שאתה עושה'".

ונגר בכל זאת התייחס לחילוף: "אפשר לדון בכל חילוף, אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה. אני עושה את העבודה שלי ושאנשים ישפטו את זה. אני עושה את זה בכל יום ועושה את המיטב שלי בכל יום. אני יודע למה אני עושה את מה שאני עושה. מה המחשבה מאחורי החילוף? אני לא אסביר כל החלטה שאני מקבל. אתם כולכם מנג'רים גדולים! אני קורא עיתונים בכל יום ואני יכול להגיד לכם שאתם תמיד מנג'רים נהדרים".

על ההופעה החלשה של ארסנל אמר ונגר: "היינו קצת מתוסכלים. ציפינו למשחק קשה, מפני ששיחקנו משחק אינטנסיבי מאוד נגד טוטנהאם בשבת שעברה. היה לנו גם משחק בליגת האלופות ביום רביעי בלילה, כך שידענו שיהיה קשה. תמיד כשאתה משחק בחוץ אחרי משחק בליגת האלופות, זה יכול להיות קשה. הייתה חסרה לנו קצת חדות בשליש האחרון של המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
עצבני. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully